Olen tätä sivustoani jo muutamalla muullakin palstalla "mainostanut", mutta laitan tähänkin keskusteluketjuun linkin Ssuomenkielisestä Supernatural foorumista jonka viikko sitten sain aikaiseksi.
Itse en löytänyt suomenkielistä foorumia (kansainvälisillä tuli jo käytyä) niin tein sitten oman. Jonne saa ja PITÄÄ (heheh) liittyä jos sarjaa yhtään seuraa ja siitä tykkää.
Tarkoitus olisi että foorumille voisi kerääntyä kaikenikäiset,kokoiset ja kaikkia eri sukupuolia edustavat fanit...Vaihtamaan kuulumisia,tietoja, ja ihan vaan häröilemään tottakai ;) Siellä on jo pikkuriikkinen sekava sakki ;D
Tässä linkki, käy vilkasemassa:
http://makephpbb.com/phpbb/supernaturallyo.html
t. frantic
Supernatural foorumi
8
2156
Vastaukset
- innoissaan
Tosi kiva ku on muitaki jokka tykkää supernaturallista!aloin kattoon joka jakson 10 jaksosta lähtien!se on mun mielestä tosi jännä ja sitä jaksaa seurata....
- frantic----
Tiesinhän minä että varmasti niitä yhtä hullaantuneita on muitakin...!!!! Paikasta tiedottaminen vaan on vähän vaikeeta... ;)
Mutta on meitä siellä jo jotain parikymmentä ja hauskaa on ainakin itellä ollu jutella (no sarjastakin) mutta myös kaikesta muustaki... ;)
Ja monet haukkuu sarjaa vaikka miten,mutta haukkukoot. Jokaisella saa olla omat mielipiteensä.
Enkä itekkään aiemmin ollu ihminen joka innostuis jostain sarjasta näin kovasti että oikein foorumin pykää..... Mutta sellanen nyt kuitenki tuli tehtyä
hehehe....siis tykkään.... ;D - BadLuck
frantic---- kirjoitti:
Tiesinhän minä että varmasti niitä yhtä hullaantuneita on muitakin...!!!! Paikasta tiedottaminen vaan on vähän vaikeeta... ;)
Mutta on meitä siellä jo jotain parikymmentä ja hauskaa on ainakin itellä ollu jutella (no sarjastakin) mutta myös kaikesta muustaki... ;)
Ja monet haukkuu sarjaa vaikka miten,mutta haukkukoot. Jokaisella saa olla omat mielipiteensä.
Enkä itekkään aiemmin ollu ihminen joka innostuis jostain sarjasta näin kovasti että oikein foorumin pykää..... Mutta sellanen nyt kuitenki tuli tehtyä
hehehe....siis tykkään.... ;DMinullakin on Supernatural foorumi osoitteessa www.supernatural-foorumi.urli.net
- --frantic--
BadLuck kirjoitti:
Minullakin on Supernatural foorumi osoitteessa www.supernatural-foorumi.urli.net
hehehe...... kilpailija
]:D
No joo... miksei sitä voisi olla muitakin sivustoja ;) Enempi parempi!!!
Mistä asti olet pitänyt sivustoja yllä?
- tv hullu
supernatural on paras!oon kattonu 2 kautta netis ja mun lemppari on dean.kertokaa teiän lemppari tyypit.
- Dinks
Tämän päiväinen jakso oli ala-arvoinen ei pelottanu däänks
- :.Jamsu.:
Minullakin on foorumi:http://supernaturalforever.munfoorumi.com/
- tässä on
http://supernatural.foorumit.fi/index.php?sid=815c22de8aa3a1bc0afa893394fa0c1f
Tossa olis jo monta vuotta pystyssä ollut spn-foorumi, jossa käy aika sekalaisesti porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1634153Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372473- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840