Paljonko maksaa beaglen pentu? Kaikki jotka ovat myyneet joskus oman koiransa pentuja (ei tarvitse olla kennelin pitäjä) voivat kertoa mitä ovat veloittaneet.
Paljonko maksaa?
Mimmuliina
6
1046
Vastaukset
- beaglen mamma
Siis kennelistä ostin beaglen reilu 5kk sitten ja maksoi 600e.
- kennelistä
2 vuotta sitten narttupentu 700€.
- jahti
3v9kk sitten kennelistä beagle urospentu
suvussa mva&kva 300€
- Bagle
Maksoi 2v. sitten 600 egee.
- oo,
itte ostanu koskaan beaglea mut ajokoiria oon uskoisin että ´beaglen pennut maksavat yleensä noin 600e oon ainaki kuullu monesta paikastA ETTÄ maksaisivat ainaki sen
- onga
Jos kahtapuolta valiovahemmat voi ehkä maksaa 300 - 500 euroa. Muista ehkä 50 - 200 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2035958Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411972Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https341262Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997