Mikä on suosituin 125 crossi?
Mikä merkki kannattaa ostaa?
Uudesta pyörästä on kyse..
Suosituin 125 crossi
6
4374
Vastaukset
- Tumppi-82
Täälläpäin näkee Hondaa, Yamahaa ja Kotaria.
Honda on luotettavan pyörän maineessa ainakin 2T-puolella, ja Yamahan pikkunelaria pidetään luotettavimpana 250cc nelarina.
Joka merkissä kuitenkin on ne omat vikansa.
Itse ostaisin sen josta saan parhaan tarjouksen ja jonka jälleenmyyjä on lähellä. - late_________
kannattaa tilata www.koneglans.fi sivulta New style crossi. itelläni on ja on hyvä. eikä ole edes kallis. kestävyydestä en tiiä ku on ollu vasta 1½ kuukautta...
- pfpoajv,tbgo
mä oon kyllä samaa mieltä laten kanssa mulla on itellä toi sama new style ja se on kestä ny crossia ja oon myös hyppinyt sillä ja hyvin kestää =)
- keulaa
pfpoajv,tbgo kirjoitti:
mä oon kyllä samaa mieltä laten kanssa mulla on itellä toi sama new style ja se on kestä ny crossia ja oon myös hyppinyt sillä ja hyvin kestää =)
aika kuupo keula siinä new stylessä
- WwW.gLaNsPoWeR.Fi
Tuolla kone glanssilla kaikki on kiinalaisia
- juytr
ycf on kyllä suosittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687