voisko joku kertoa miten sais kun...tai siis kun haluu kirjoittaa jotain viestii niin kuin mä nyt tein,,,ni jos haluu siihen jonkun videopätkän ni miten sen pystyy kopioimaan...siis mä tarvin nyt VIISAITTEN apua et ei mitenkään semmoisten jotka ei osaa auttaa tässä hommassa....NIIN OLISIT TOODELLAA KIITOLLINEN JOS AUTTAISITTE!!!!!!!!!!!!!!
auttaisko joku...???????
6
1026
Vastaukset
- ergnibn
Miten ihmeessä tää kuuluu tänne LOST palstalle????? :O
- niinuli14
ONKO SILLÄ NYT JOTAIN VÄLIII?????...KUHAN SAAN VAAN TIETÄÄ VASTAUKSEN JA KU TULI SEMMONE LOST VIDEO VASTAAN JA KU HALUSIN NÄYTTÄÄ SEN MUN VIESTISSÄ JA EN TIIÄ MITEN SEN TEEN !!!!!!! OSAATKO SÄ MUKA SITTEN NEUVOO MUA??
- Täti
niinuli14 kirjoitti:
ONKO SILLÄ NYT JOTAIN VÄLIII?????...KUHAN SAAN VAAN TIETÄÄ VASTAUKSEN JA KU TULI SEMMONE LOST VIDEO VASTAAN JA KU HALUSIN NÄYTTÄÄ SEN MUN VIESTISSÄ JA EN TIIÄ MITEN SEN TEEN !!!!!!! OSAATKO SÄ MUKA SITTEN NEUVOO MUA??
Ensinnäkin, mahdollisen avun saamista auttaisi jos viitsisit ihan vähän yrittää ajatella ennen kuin raapustat noita viestejäsi, ja sitten laittaa ajatuksiasi siihen viestiin pikkuisen selkeämmin.
Ensinnäkin, kun puhut että haluat laittaa videon viestiin, niin mitä viestiä tarkoitat?
Tänne Suomi24-palstalle kirjoitettavaa viestiäkö?
Silloin vastaus on helppo: et saa tänne viestiin videopätkää näkymään vaikka mitä tekisit. - niinuli14
Täti kirjoitti:
Ensinnäkin, mahdollisen avun saamista auttaisi jos viitsisit ihan vähän yrittää ajatella ennen kuin raapustat noita viestejäsi, ja sitten laittaa ajatuksiasi siihen viestiin pikkuisen selkeämmin.
Ensinnäkin, kun puhut että haluat laittaa videon viestiin, niin mitä viestiä tarkoitat?
Tänne Suomi24-palstalle kirjoitettavaa viestiäkö?
Silloin vastaus on helppo: et saa tänne viestiin videopätkää näkymään vaikka mitä tekisit.niin mutta kaikki muutkin osaavat laittaa sellaisia että kirjoittaa jonkun sivuston ja sinne pääsee suoraan ku painaa sitä tekstii...ja mitenkäs se tehdään
- Nin-ette
niinuli14 kirjoitti:
niin mutta kaikki muutkin osaavat laittaa sellaisia että kirjoittaa jonkun sivuston ja sinne pääsee suoraan ku painaa sitä tekstii...ja mitenkäs se tehdään
Joo mulle vois kans kertoo.
- Josse
Nin-ette kirjoitti:
Joo mulle vois kans kertoo.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001492&posting=22000000022244553 jaa tälleenkö meinaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982