Suomessakin jotkut, jopa kuuluisuudet ovat olleet jonkun todellisen taitajan opissa. Löytyisikö tänä päivänä voimallista maagia/telepaattia jolle pääsisi oppipojaksi saamaan samat kyvyt? Yleiset kurssit joita kaupataan milloin milläkin nimikkeellä taitavat olla ajan ja rahan haaskausta.
Kenelle oppiin?
3
661
Vastaukset
- Saddu ;-)
...kurssit ym. koulutukset jotka perivät rahaa jossain vaiheessa lienevät n.s. höynäytyskursseja,kö ?!?
Se ymmärryksen taso,nääs !?!
Kuuluisuus itsessään ei tee mistään muuta kuin yleisesti tiedettyä toimintaa...vertaa esim. BB !?!
lol
;-) - Retta
on se mahdollista, kunhan itse löydät opettajasi.
he eivät mainosta, eivätkä hanki oppilaita ansaitsemismielessä, se on heiltä kiellettyä.
yleensä kuulemnma parantajat ja healerit ovat myös opettajia.
etsi itseäsi lähinnä oleva mahdollinen henkilö vaikka www.astro.fi/autajalista ja alat rohkeasti ottaan yhteyttä.
niin minä löysin omani ja pääsin oppilaaksi.
rettamaria - sederma
hei!
minä pääsin oppiin eräälle parantajalle, kun rohkeasti soitin hänelle ja tilasin ajan ja sitten kysyin, pääsenkö hänen oppilaakseen.
Tämä mies sanoi, ettei semmoisesta saa kieltäytyä, mutta ehtoja saa asettaa ja niin hän sitten otti minut oppilaakseen.
ehdoiksi hän asetti muutamien kirjojen lukemisen ja ymmärtämisen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810