Ehkä maailman paras live tämä
http://www.youtube.com/watch?v=4lQW6lm1UL0
Ehkäpä paras
4
418
Vastaukset
- Low Voltage
Ei tuosta enää komppi paljoa voi parantua.
Oltiinpa Sladesta mitä mieltä tahansa, mutta hienosti kaveri hoitaa tonttinsa! - Dazed.but.not.Confused
Eihän nyt maailman parhaaksi voi nimittää mitään, mutta tuo live on kyllä ehdottomasti AC/DC:n parhaimpia livejä. Live At Donington on muutenkin AC/DC:n onnistuneimpia kiertueita. Brian Johnson kyllä hoitelee Bonin osuuden lähestulkoon paremmin kuin Bon itse.
Voin kyllä heti sanoa muita loistavia livetallenteita jotka vetävät kyllä vertoja tuolle. Vaikkapa vuoden 81' Put The Finger On You tai For Those About To Rock. En muista missä esiintyivät mutta silloin soittivat nämä kappaleet kyllä melkeinpä täydellisesti. Paremmin kuin studiossa.- TheRiffiman92
Mua kyllä aina jaksaa ihmetyttää heidän tapansa uudistaa kappaleita live keikoille. En ihmeemmin high voltagestakaan välitä mutta tosta live versiosta tulikin yhtäkkiä mun lemppari. Just tolla tavalla keikat pitäis aina tehdä. Pistämällä hyvästä vielä hyvempää.
- Tosifani, ei junnu
TheRiffiman92 kirjoitti:
Mua kyllä aina jaksaa ihmetyttää heidän tapansa uudistaa kappaleita live keikoille. En ihmeemmin high voltagestakaan välitä mutta tosta live versiosta tulikin yhtäkkiä mun lemppari. Just tolla tavalla keikat pitäis aina tehdä. Pistämällä hyvästä vielä hyvempää.
Ensinnäkin Bon veti livenä paremmin vanhoissa videoissa ja Angusillakin oli enemmän virtaa.
Donington on hyvä ellei paras kaikista liveistä, mutta valitettavasti Brian on vain Brian.
Yksi parhaista liveistä on tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=9axnbqYxQVo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2977283Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695334Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1162815- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311588- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311530