TÄNNE NIITÄ....

KITA 2

HAASTATTELUJA..... NYT HETI! JA PALJON! EIKÖ KÄYTTÄJIÄ RIITÄ?! LISÄÄ TÄNNE! JOS ETTE LÄHETÄ LISÄÄ...... OH FACK!

5

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.-,.-,.-,.-

turhaan niitä täältä etit, täällä on kuule ehkä 2 käyttäjää, meneppäs monsterboardille, sinne niitä on kertynyt vuosien varrella omiin topicceihinsa varmasti runsaasti.

lisäksi voit ettiä niitä youtubesta ja google videosta.

Vähän omatoimisuutta nyt äläkä vain muita vaadi puolestasi etsimään.

• Miss Kita

KITA 2, alat pikku hiljaa ärsyttämään minua...
        Tuo alkaa nimittäin kuulostaa jo komentelulta!
        Et saa edelleenkään noin vain tulla tänne -ja vielä caps lockia käyttäen- huutamaan, että nyt etsikää niitä haastatteluja ja nopeesti.
        Etsi itse, emme me mitään palvelijoita ole!
        Lisäksi tuo samasta asiasta uuden topicin tekeminen on todella inhottavaa.
        Nimittäin yksikin kerta riittää.
        Nykyään tämä Lordi-"keskustelu" on pelkkää komentelua "antakaa linkkejä haastatteluihin ja kuviin" sekä Lordin haukkumista ja väittelyä. Vaikka sanoin tuossa yhdessä keskustelussa, että täällä jutellaan Lordi-bändistä, eli jäsenistä, julkaisusta ym. - se ei ole totta!!
        Huomasin nimittäin juuri, että ei ketään enää kiinnostaa jakaa kokemuksia tai ylipäätään keskustella täällä muiden Lordi-fanien kanssa; pääasia on vain saada itse kaikki, mikä haluaa!
        Kiitos, jos jaksoitte lukea tämän pitkän romaanini. ^^'

• Miss Kita
        Miss Kita kirjoitti:

KITA 2, alat pikku hiljaa ärsyttämään minua...
        Tuo alkaa nimittäin kuulostaa jo komentelulta!
        Et saa edelleenkään noin vain tulla tänne -ja vielä caps lockia käyttäen- huutamaan, että nyt etsikää niitä haastatteluja ja nopeesti.
        Etsi itse, emme me mitään palvelijoita ole!
        Lisäksi tuo samasta asiasta uuden topicin tekeminen on todella inhottavaa.
        Nimittäin yksikin kerta riittää.
        Nykyään tämä Lordi-"keskustelu" on pelkkää komentelua "antakaa linkkejä haastatteluihin ja kuviin" sekä Lordin haukkumista ja väittelyä. Vaikka sanoin tuossa yhdessä keskustelussa, että täällä jutellaan Lordi-bändistä, eli jäsenistä, julkaisusta ym. - se ei ole totta!!
        Huomasin nimittäin juuri, että ei ketään enää kiinnostaa jakaa kokemuksia tai ylipäätään keskustella täällä muiden Lordi-fanien kanssa; pääasia on vain saada itse kaikki, mikä haluaa!
        Kiitos, jos jaksoitte lukea tämän pitkän romaanini. ^^'

pitkän ja pitkän.
        Mutta siinä se siis oli. Oli pakko purkaa vihaani tänne, koska alkaa pikku hiljaa ottaa pannuun tämä meininki!

• Kalma 666

Etti ite ne haastattelus äläkä määräile toisia!!!! Vai oletko ite niin laiska ettet viitti ite ehtiä?
      Mene muualle ruinaamaan niitä haastatteluja!!!

• KITA 2

tällästä viestiä lähettää! en ite löyä muita kun ne vanhat joita oon jo kahtonu ja kuunnelu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5558
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    8. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      24
      1262
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe