mistähän löytäisin ala-asteikäsille sopivia näytelmiä?
näytelmiä lapsille ja nuorille?
4
1299
Vastaukset
- pophirvi
..siellä ne niitä oikeuksia valvoo..
- Coda
kannattaa kysellä myös yksityisiltä ihmisiltä. Samoin on mahdollista tehdä näytelmää esim. jonkin kirjan pohjalta. Tällöinkin on kuitenkin otettava huomioon kirjailijan oikeudet. Ja ainahan hyvä ryhmä luo näytelmän/tekstiä itse...
Itselläni on muutamia yksityisten kirjoittamia tiedossa ja saatavillakin. Niihin on mahdollista saada oikeuksia halvalla, osaan jopa ilmaiseksi.
Ja aina helpottaa, jos tiedät suunnilleen millaista tekstiä etsit... montako roolia, tyttöjä, poikia, kesto, jne... - Kaaaaa
Olisitko siis menossa katsomaan jotain lasten näytelmää?No...Ulvilassa on ainakin harrasteliakerho Ulpu,Joilla on juuri menossa lasten näytelmä Peter Pan.Todella hyvä!Olen nähnyt sen 2 kertaa ja se on hyvä.Suosittelen
- etsiskelijä1
ei vaan siis pidän itse näyelmäkerhoa ala-asteikäsille ja siihen pitäs löytää joku teksti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010