1. Harrastatko pöntön istuimen vuoraamista paperilla kun käyt julkisissa/vieraissa vessoissa?
2. Montako kertaa pyyhit?
3. Montako palaa paperia otat yhdellä kertaa?
Omat vastaukset:
1. Vuoraan aina ja perusteellisesti kun käyn julkisissa wc-tiloissa
2. noin kymmenen
3. kaksi palaa
Vessapaperin käyttö
21
2288
Vastaukset
- eräs vaan
voi että ku mua huvittaa ku joillain on niin hauskoja kiinnostuksen kohteita!:)
siis niinku että mulla ei tulis ikinä mieleenkään ajatella mitään tuon tapasta...mutta ihan hyvä galluppi...!
HUVITTAA VIELÄKIN!!!
HIH-HIH-HAH-HAH-HAA!! - bbe
Tää oli hauska! :)
- Mr.Wizard
Väkisin kyllä repesin..
- nahka
1) Aina julkisissa ja vieraissa vessoissa vuoraan paperilla. Ei kiinnosta kenenkään persesatiaiset tai sissijuusto.
2) Riippuu paskan viskositeetista ja koostumuksesta. Joskus riittää muutama kerta kun anaalista ei yksinkertaisesti irtoa mitään. Joskus taas saa pyyhkiä puoli rullaa paperia ja vieläkin jää tahra paperiin. Vituttaa semmoinen. Keskimäärin pyyhin 15 kertaa.
3) Aina kolme palaa, taitettuna kaksi kertaa. - Jatta
1. Vuoraan, siis julkisissa. En tietenkään kotona enkä ystävienkään kodeissa
2. Tässä tarkoitetaan ilmeisesti paskalla käyntiä. Pyyhin yleensä 10-15 kertaa
3. Ensimmäisellä parilla pyyhkäisyllä joku 5 palaa, sitten parin palan pätkiä - Boy84
1. En vuoraa, en edes koulun vessassa, koska en malta kun on kova hätä. En käy julkisissa vessoissa kuin pakonedessä, tosihädässä.
2. Riippuu ulosteen löysyydestä, 1-50
3. Luonnonystävää otan 2 ja taitan kaksinkerroin, serla satinia tai lambia riittää yx arkki/pyyhkäisy - Prior
Paperia? Mä ainaskin käytän vessaharjaa, tulee muuten halvemmaksi ja jälki on siistimpää.
- puhdaspylly
mä en käytä vessaharjaa... ennemmin hammasharjaa.
näin katsos tulee suu puhtaammaksi ja paremmanmakuseks ku ei oo paskaa hampaitten välis.
- toiletti
1. Vuoraan kaikki istuimet kerran, myös kotona.
2. Pyyhin noin 2-5 kertaa, riippuu paskasta!
3. Otan 2 palaa ja taitan ne kerran. - embo
1. Kyllä
2. Niin monesti ettei papruun jää mitään eli joskus muutama kerta ja joskus paperia kuluu tujottomasti, hyvä etten tuki pönttöä. Kyllä puhdasta pitää tulla eikä paperissa saa säästellä.
3. joskus reilusti joskus pari palaa - embbo
1. joo
2. niin monesti ettei papruun jää mitää. joskus riittää muutama pyhkäsy mut joskus paperia kuluu tujottomasti, hyvä etten tuki pönttöä. kyllä puhtaus on tärkeää eikä vessapaperissa saa säästellä.
3. toisinaan reilusti joskus pari palaa - Suihkumies
Miksette pese persettänne paskalla käydessänne?? Perse jää aina paskaseksi kun pyyhkii paperilla ja kaiken lisäksi sormetkin sottaantuu, perskarvoihin jää rekkamiehenpastilleja... HYI!
- noku
ku se on sitte yhtä leikkimistä sen veden kanssa. Ihan hirviää sähellystä! Ku olin ulkomailla siellä oli niitä kyykkyvessoja, joissa piti sitte vedellä pestä. Ne oli kyllä mukavia, ku ei menny niin kauan vessassa. Mutta täällä Suomessa se ei toimi, ku on niin vaikeaa se jälkihoito sitten.
- suihkuttelija myös
noku kirjoitti:
ku se on sitte yhtä leikkimistä sen veden kanssa. Ihan hirviää sähellystä! Ku olin ulkomailla siellä oli niitä kyykkyvessoja, joissa piti sitte vedellä pestä. Ne oli kyllä mukavia, ku ei menny niin kauan vessassa. Mutta täällä Suomessa se ei toimi, ku on niin vaikeaa se jälkihoito sitten.
Odotas jos ja kun saat kauheat peräpukamat, niin ensimmäinen tarkistus ei suinkaan ole, että löytyykö vessa, vaan löytyykö sieltä se bideesuihku!
Minäkin pidin koko kapistusta turhana ennen tuota kiusallista vaivaa...
- sarah
pitääks vessassa käynnin jälkeen pyyhkiä????? en mä vaan oo ikinä..
- AA
Mä oo laittanut merkille mun muijafrendeistä että mitä seksikkäämpi takapuoli, siis kiinteä ja muodokas,sitä enemmän ne käyttää vessapaperia. mistäköhän sekin johtuu...
- tutah1
:D
1. Vuoraan julkisissa, en kotona.
2. 5 - 20 kertaa yleensä.
3. 3 palaa ekoilla parilla, sen jälkeen 2. - *heh*
1. Harrastatko pöntön istuimen vuoraamista paperilla kun käyt julkisissa/vieraissa vessoissa?
en
pissalla käytyä kerran, isomman hädän jälkeen käytän kyllä aina ahkerasti sitä bideesuihkua
montako nyt tarttuu käteen, ehkä kolme tai neljä 1. Harrastatko pöntön istuimen vuoraamista paperilla kun käyt julkisissa/vieraissa vessoissa?
1.Joo
2.monta..
3.varmaa viis:SS- nimetön_tuskan_pasartaja
1 en helevetissä
2 vessapaperi on ruokaa
3haista kakka XDlsd - Anonyymi
1. En vuoraa, vaan pesen ja kuivaan renkaan. Siihen kuluu kymmenkunta palaa. Niistä tulee samalla loiskesuoja, se kun inhottaa etenkin jos on ehtinyt kusta ennen loiskahdusta.
2. Riittävästi. Joskus pari pyyhkäisyä riittää, toisinaan tarvitsee viidestä kymmeneen.
3. Paperista riippuen kolme tai neljä. Taitan kerran, joten normaalisti kuluu yhteensä kuusi tai yhdeksän palaa.
Julkisissa vessoissa paperi on niin huonoa ja ohutta, että menee tuplat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686