Tämä nyt ei mitenkään liity musiikkiin mutta ajattelin että täältä saisin nopeimmin vastauksen. Elikkäs: Miten mustan huulipunan saisi pysymään hyvin? olen kokeillut niin että laitan puuterikerroksia väliin, silloin se pysyy mutta esin juomalasin reunaan jää inhottavat jäljet. Ja myös se on ongelma että huulipuna leviää ympäri naamaa. Olisiko hyviä vinkkejä että miten sen saa pysymään? onko teillä ollut samaa ongelmaa?
vastauksia
4
334
Vastaukset
- tyttö1234
älä nyt ainakaan laita sitä puuteria, silloin se ei ainakaan pysy!
- neuvo
Kannattaa laittaa rajaukset, jotka estävät huulipunaa valumasta. Jos et löydä mustaa huulten rajauskynää, niin vaikkapa kulmakynä käy.
Ja kyllä ne huulet kannattaa phjustaa meikkivoiteella ja puuterilla. Mutta sitä juomalasiin tarttumista on vähän mahdoton estää.- neuvoista
ja lisää ideoita otetaan vastaan!
- BubbleGirl
Ei tahdo pysyä minullakaan. Puikko on liian kostea. Lisäksi musta on niin näkyvä väri, että pienikin huulten yhteenpainaminen aiheuttaa punan leviämisen. Saa olla koko ajan peilin kanssa sätämäss.
..jospas käyttäisin tussia? x) ...ehkä en...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707