Roosa Muumimuki 1990-1993?

hanna-v

Löysin huuto.net:istä myynnissä tällaisen muumimukin, siis sen roosan värisen sarjakuvaruuduilla... Ja mihin hintaan!! En olisi ikinä arvannut, että se on noin arvokas...

Minulla on nimittäin itsellä kyseinen tällainen muki, ollut käytössä kahvikuppina ja arvatenkin muki otettiin heti pois käytöstä tämän tiedon saatuani! Että hyllyssäni on todellakin keräilyharvinaisuus... Uskomatonta.

Olisin mielenkiinnosta kysellyt teiltä jotka asiasta paremmin tiedätte, että missähän hinnoissa tällaiset (täysin ehjät) mukit mahtavat liikkua... En ole kyllä vielä myymässä mukiani mihinkään, mutta uteliaisuuttani olisi kiva tietää.

Paljonko näitä kyseisiä mukeja on valmistettu silloin aikanaan?

Kiitos jo joku viitsii vastata!

5

3772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muumifani

mukisi on aika arvokas :) tietyt tahot ovat valmiita maksamaan sellaisesta aika hyvän hinnan.. huuto.netissä siitä maksettiin 330 e. en tiedä kuinka paljon niitä on valmistettu ... kannattaa kysyä suoraan arabialta:)

• hanna-v

...ainakin sanottiin, etä arabialla ei ole vanhoille tuotteille hinnoittelupalvelua, eikä arabia puutu näihin hintoihin... Eli mukin arvo määräytyy ilmeisesti sen mukaan, mitä keräilijät ovat siitä valmiita maksamaan.

Katsoin huuto.net:in vanhoja huutoja, ja siellä oli huudettu se toinen, vihreä sarjakuvamuki hintaan 1000e!! Aivan mieletöntä.

Onkohan näissä mukeissa niin, että arvo nousee kun ikääkin tulee mukille lisää, vai vaihteleekohan hinnat sattumanvaraisesti? Nyt ainakin tuntuu olevan kova keräilybuumi päällä.

• MaisaB
        hanna-v kirjoitti:

...ainakin sanottiin, etä arabialla ei ole vanhoille tuotteille hinnoittelupalvelua, eikä arabia puutu näihin hintoihin... Eli mukin arvo määräytyy ilmeisesti sen mukaan, mitä keräilijät ovat siitä valmiita maksamaan.

Katsoin huuto.net:in vanhoja huutoja, ja siellä oli huudettu se toinen, vihreä sarjakuvamuki hintaan 1000e!! Aivan mieletöntä.

Onkohan näissä mukeissa niin, että arvo nousee kun ikääkin tulee mukille lisää, vai vaihteleekohan hinnat sattumanvaraisesti? Nyt ainakin tuntuu olevan kova keräilybuumi päällä.

Mulle kävi ihan samalla tavalla, että kaapista löytyy just se roosa sarjakuvamuki! Mulla on koko ilta vierähtänyt netissä, kun olen noita hintoja ihmetellyt. Sattumalta kylppärin seinällä roikkuu myös sellainen nyyti ja tuittu näkinkengässä- taulu, joka sekin on kai keräilykappale. Jostain jemmastani paljastui myös muumi millenium-taulu. Aika hauskaa, tuli vitriinille käyttöä :)

• maasupilami

ikäväkyllä huuto.netissä tehdään tahalleenkin ns.turhia huutoja joten esim.tääläiset 1000e mukihuudot voivat olla juuri näitä lunastamattomia..ja olen itse 2x joutunut kusetetuksi eli ostanut muumipeikko unelmoi mukin mitä ei ole ollut olemassakaan myyjällä..että varovaisuutta kun teette kauppaa näillä "keräilymukeilla"

• Typeräpoikaystävä

jep hintaa on.. itse luen tätä ja tuota huuto.netin hintaa nyt kun 5 minuuttia sitten hajoitin tyttöystäväni kyseisen mukin.. että ottaa päähän, ja tunnearvoakin oli aika paljon kun lapsuudesta asti tuo muki ollut kaapissa : (

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      247
      6787
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4214
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3165
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2332
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1597
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      30
      1461
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      38
      1383
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe