mä oon yrittänyt kysyy jo kaikilta mut kukaan ei tiedä!!! et tietääkö joku et mikä mä oon kun oon syntyny 18.1.1996????????????????????
mikä olen??
en tiiä!!
5
598
Vastaukset
- kaikkitietävä
sä oot rotta
- ruutuhame
Siis sä oot rotta, sun elementti on tuli ja olet jang-puolella. Sun luonteestas sanotaan seuraavaa: Olet päättäväinen, saatat rakastua intohimoisesti ja saat lisäenergiaa elementistäsi tulesta.
- Rotta vaan
sika, rotta alkaa vasta 19.2.96 ja koska olet syntynyt tammikuussa olet siis puusika. Lisä tietoa löydät netistä laittamalla hakusanaksi kiinalainen horoskooppi.
- prinses Ai
mikä sun nimi on? ehkä tunnen sut vastaa en tykkää äkäpusseista olen tyttö mitä koulua käyt?
mikä luokka- mä? koulu? ihan sama!
sä et varmaan tunne mua! mä asun pikku kyläs tääl oitissa!! oitin ala-aste... 4.a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767