Miten kovaa derbi senda sm drd racing kulkee uutena? Kulkeeko se 45km/h niinkuin mopojen kuuluukin? Ihte kuullu jostain et ilman virejä ja uutena tuo derbi kulkee 55-60 km/h. Derbin sivuilta löytyy kaikki muu tarpeellinen paitsi nopeus.Kulkeeko kaikki derbit sen 45km/h uutena?
Derbin nopeus?
13
4855
Vastaukset
- Derbisti-92
Vakioon menee jotaan 80. Ku otaa Qrit pois ja laitaa tehosuutimen, nii menee 100!! Teharil ja tehoväleil menee sitte jo 140!!!
- tunari!
vakiona meni kaverilla jotain 60-65km/h
- derbiiii
joo tota mulla on toi mopetti ja vakiona tosiaankin kulkee sen 55km/h jos uskaltaa ajaa ryyppy päällä ite ajoin vähän mutta sitten vaihdoin 85 suuttimen ni alko mennä samaa vauhtia kun ryypppy päällä ilman ryyppyä ei kulkenu ku sen ~45km/h tossa ryyppy päällä ajamisessa on haitta puoli se että se käy liian laimeilla
- J V
mul vakio derbi senda r vm 98 kulkee siinä 70-80 kmh
- vcbbd
salee menee..
- J V
Mä itse oon ottanut kaikki viritykset siitä pois ku ostin käytettynä kemistä sen. eli aivan vakio nykyään
- juuuuuuuuu
nii mut laitoikko sinne kuritki paikoillee ja onko ne samankokoset ku liikkeessä laitetut ja onko niitä yhtä paljon :O
- Nimetön
juuuuuuuuu kirjoitti:
nii mut laitoikko sinne kuritki paikoillee ja onko ne samankokoset ku liikkeessä laitetut ja onko niitä yhtä paljon :O
mut muuten on esim vakio lätkät putki on joskus käytetty irti ja otettu kurit pois muuten kyl vakio osat
- sfsdsgfhdg
Nimetön kirjoitti:
mut muuten on esim vakio lätkät putki on joskus käytetty irti ja otettu kurit pois muuten kyl vakio osat
Tiedoksi vaan, että ryyppy päällä kone saa enemmän bensaa ja öljyä, eli seos on rikkaampaa, ei laimeampaa!
- sfsdsgfhdge
Nimetön kirjoitti:
Tiedoksi vaan, että ryyppy päällä kone saa enemmän bensaa ja öljyä, eli seos on rikkaampaa, ei laimeampaa!
Se, että Derbit ym. muut uusendurot kulkevat ryyppy päällä kovempaa, johtuu ylipienestä vakiosuuttimesta, eli isompaa vaan, konekin säästyy kun saa oikeanlaista seosta..
- Anonyymi
MOikka olen mira nevanperä ja mietin että kun poikani kirjoitti aikasemmin että meneekö sen mopo 70
- Anonyymi
Moikka! olen kans lauri nevanperä ja omistan 2015 vuoden kasapaska derbin, tuore voitelu ei toimi
- Anonyymi
Moikka olen 46 mira N ja tykkään alle 14 vuotiaista miehistä etsin siis kiihotus seuraa minulle koska en ole saanut paloletkua pitkään aikaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336224- 345723
- 293224
- 342554
- 452540
- 152218
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749- 131735
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727