... 16. jaksosta:menneisyyden vangit? Mielestäni se oli yksi parhaista jaksoista, koska saimme tietää paljon enemmän päähenkilöiden taustasta ennen fox riverin tapahtumia =)
Itse järkytyin, kun T-Bag oli kuin rehellinen kansalainen ja vielä tuli toimeen lasten kanssa (vaikuttaa myös, että ilman taka-ajatuksia). =)
Tunsin myös ensimmäistä kertaa sääliä C-note:ia kohtaan, jota olen aina ennen pitänyt säälittävänä koviksena vankilassa.
Kertokaa omia mielipiteitä ja ehdotuksia tulevalle =)
Mitä piditte..?
3
471
Vastaukset
- Sara
Tancredin huumeongelmasta.
- ttiinaa
Äärimmäisen tylsä ja turha jakso. Ymmärrän kuitenkin, että tällainen jakso (sarjan juonen kannalta) täytyy joskus näyttää. Typerästi kuluttivat jaksossa kuitenkin aikaa Lincolnin ja Michaelin juttuun, vaikka kuitenkin jokainen joka on sarjaa seurannut tietää miksi Linc ja Michael ovat vankilassa.
Itse naureskelin T-Bagille. Hän näytti jotenkin säälittävältä siellä keittiön pöydän ääressä. Se vaan jotenkin sopii sinne vankilaan. :D
Säälin kylläkin Sucrea. Perhanan Hector.. :(
Itsekin säälin C-Note:a. Aika paska juttu.. :p- emppu86
oli tosi hyvä, että tuollaisenkin jakson ovat tehneet. Sai tietää niiden menneisyydestä enemmän. Lääkärin menneisyys oli kyllä suuri ylläri!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728