Tuli kulje kanssani

minä vaan

Onko kyseinen elokuva joskus näytetty tv:stä? Haluaisim nähdä sen!

18

3107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura Palmer

vuoden 1994 (vuosiluvusta en varma) -kierroksella

• -olla

Muistelen, että silloin -94 tai jotain. Itse olin silloin "liian" nuori (11-vuotias) katsomaan kyseisen elokuvan ja harmittaa, jos se ei taaskaan tule telkkarista.

• Laura Palmer

Mäkin olin tuolloin "liian" nuori, mutta vanhemmilta salaa tuli tuo leffa katsottua. Muistelisin, että se oli kyllä todella raju...
        Tuota leffaa vissiin saa jostain videovuokraamoista tai netin välityksellä tilattua, jos sitä ei nyt telkkarista näytetä...en vain tiedä mistä.

• Kurt Strömberg.
        Laura Palmer kirjoitti:

Mäkin olin tuolloin "liian" nuori, mutta vanhemmilta salaa tuli tuo leffa katsottua. Muistelisin, että se oli kyllä todella raju...
        Tuota leffaa vissiin saa jostain videovuokraamoista tai netin välityksellä tilattua, jos sitä ei nyt telkkarista näytetä...en vain tiedä mistä.

...alla olevasta linkistä:

http://www.lynchnet.com/fwwm/pics.html

• Elsa-Pekka

Itse asiassa elokuva esitettiin esimerkiksi 16. tammikuuta 1995 MTV3:lla ja Helsingin Sanomien kriitikko vihjaili, että elokuva oli turha. Hänen mielipiteensä.

• kasarikotka

Mulla on se DVD:nä! En kyllä välttämättä suosittelis telkkusarjan faneille, leffa on sävyltään niin erilainen ja siinä on pari rankkaa kohtausta kuten orgiat Road Housen takahuoneessa ja tietenkin Laura Palmerin raiskaus- ja murhakohtaus.

• Eiolluna

Ne orgiat ei ollu road housessa, olen nähnyt poistettuja kohtauksia leffasta jossa ne ajaa jonnekki kauemmas räkälään ja siellä on se takahuone..

• Tykkään!

Hyvä elokuva se on. Ei eroa sarjasta muuten kuin että huumori puuttuu ja Donnaa esittää eri näyttelijä.

• Erimieltäoon

On se kyllä tosi synkkä verraten sarjaan. Harmittaa kun ei tosiaan oo aito donna leffassa

• Elsa-Pekka

Moira Kelly korvasi alkuperäisen Donnan esittäjän, koska alkuperäinen Donnan esittäjä ei ollut halunnut esitellä rintojaan kameralle.

• OLIKS SIINÄ DAVID BOWIE... MUISTELISIN TÄLLÄSTÄ

• Veteranfan

David Bowie oli mukana leffan alussa mystisesti kadonneena FBI-agenttina,sääli sinänsä Bowien menon jälkeen häntä ei nähdäkkään uudessa Twin Peaks sarjassa.

• Nähtyon

Ostin twin peaks blu-ray pakkauksen, sisältäen myös leffan jossa on toooosi paljon materiaalia ja poistettuja kohtauksia. Itse olen syntynyt 1986, hämärästi muistan pikkuisena kun sarja alkoi pyöriä telkussa ja porukat sitä katsoi. Sisko oli nauhottanut telkkarista tuli kulje kanssani ja sitten ala-asteella katsoin sen salaa vaikka oli se aika pelottava

• MahtavaSarja

Hyvä elokuva, ei pakollinen katsottava mutta TP -friikille täyttä törinää. Saa DVDltä.

• donitsimuffinssi19

HAHAHAHAHAHAHH!!!!!! HYVÄÄ HUUMORIA!!!!!! NAURATTAA!!!!!!!!

• Elsa-Pekka

Tämä elokuva tulee Yle Areenaan tässä kuussa.

• DinglePeaks
    • Anonyymi

PITÄSKÖ TOI JOSKUS KATTOO

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      247
      6787
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4214
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3165
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2332
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1597
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      30
      1461
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      38
      1383
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe