Harmittaa ihan v*tusti! Olen koko kouluajan unelmoinut lukioon pääsystä, mutta en päässyt, sillä keskiarvoni on hiukan alle vaaditun. Ja se johtuu siitä että mulla on ruotissa 5! Ilman tota ruotsia olisin päässy! :(:( Sitäpaitsi inhoon ruotsia muutenkin, ruma kieli eikä oo motivaatiota siihen kun sitä puhutaan niin pienessä osassa maailmaa.
Oon aina yrittäny korottaa ruotsi numeroa mutta en vaan saanu sitä nousemaan! Ne kaikki taivutusmuodot meni aina eniten perseelleen.
EN PASKA, PASKAN, PASKOR, PASKORNA!
En päässyt lukioon...
6
1651
Vastaukset
- ruotsi_kusee
Itse pääsin rimaa hipoen lukioon ja ongelmana oli ruotsi, kuten sinulla. Ruotsia on lukiossa muistaakseni 5 pakollista kurssia, eli aika paljon. Sain väkisin punnerrettua ne läpi yhtä lukuunottamatta, mutta koville se otti. Ruotsia en kirjoittanut, tietenkään. Kirjoitin A:ta ja B:tä enkä päässyt haluamalleni alalle. Olisi pitänyt mennä amikseen, lukiossa on ihan hirveää jos ei pärjää yläasteellakaan. Nimim. kokemusta on.
- katuva
joo, miulla oli yläasteella hyvä tokari..enkku vaan oli seiska, ja täten huonoin numba koko toikaris.sitte kumminki lukioon menin, ku opo ja kaikki opet suositteli, ku ei oikei vaa ammattikoulust löytyny sellast alaa, mihi olisin halunnu..
no lukiossa muuten menny iha sillee ok, ja nyt keväällä kirjotan, mutta motivaatio on ollu iha nollassa, sillä tekemistä on niin paljo, minkä vaa suinki saat aikaa ja jaksamista riittämään.mie en kouluu nii tosissaan ota ku moni tekee, sillä mie haluun viettää aikaa kavereitten ja ysätvien ja tuttujen sekä harrastustenki parissa. enkä lomaani tuhlaa kouluhommiin,, mutta ei sillä, että se olisi hyvä, sillä lukiossa olisi tosiaan syytä melkein tykätä pänttäämisestä, jota tosiaan on paljon verraten yläasteelle, sillä kaikkia esseitä ja ylimääräsiä töitä ja muuta tehdään paljon ja koealuueet on isoja, ja päivät pitkiä.. olen harmitellut lukioon menemistä,mutta äiti ei enää antanu lopettaa, ku vuos oli enää jälellä..lukio ei vaa oo miu tyyliä, sillä kuten sanoin, pänttääminen ei oo miu juttu. yläasteella kiitettävät numerot vaan tuli kuin itestään, en mie sillonka koulujuttuja tehny hirveemmin..lukio kuitenki on toista maata, tekemättä mitää ei pärjää..niimpä haluisin muille sanoo, jos jo yläaste teettää paljo töitä, ni älkää menkö lukioon, koska siellä töitä ainaki riittää. ja sama jos yläasteel ne numbat vaa tulee oikeesti helposti, eikä sitte pänttääminen liiemmin kiinnosta, ni koittakaa löytää amisksesta itellenne sopiva ala. ja amiksen suosihan on koko ajan kasvamassa.. ainoo mikä oli kivaa lukiossa ni oli ne vanhojen tanssit :)
- gifojsgi
l2p nyyppä
- Anonyymi
ite pääsin
- Anonyymi
HIHIHI HA
- Anonyymi
Älä huoli menet johonkin ammattilliseen koulutukseen ja siinä sivussa opiskelet lajia joka meni huonosti ja myöhemmin yrität uudelleen. Kyllä kaikki järjestyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2085995Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412042Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351271Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997