Meillä ja kotona porukoilla sama juttu ku kissat on melkein sukulaisii..niin ne peittää tassulla raapien jonkin peitteen tai muun sellaisen ruuan pääl ku ne on syöny..mitähän varte?
Kissa peittää ruuansa...
6
1013
Vastaukset
- minä vaan
Aika selvä tapaus: Kissasi ei pidä pöperöstä jota sille koitat syöttää. Jos meillä annetaan jotain mistä katit ei pidä, ne käy haistelemassa sapuskan ja sen jälkeen raapii lattiaa pari kertaa ja lähtee pois.
- tiituska80
silloin kun on hyvää ruokaa ja ei heti jaksa kaikkea syödä, kisu yrittää "peittää" ruokakipon. Meillä peitetään aika usein kuppia, kisu kun syö tosi vähän kerrallaan.
Peittäminen kyl alkoi vasta kun ensi kerran oli yövieraita, kai pelkäsi heidän syövän hänen ruokansa! Samoin puolusti sähisten hiekkalaatikkoaan vierailta =) - minä vaan
tiituska80 kirjoitti:
silloin kun on hyvää ruokaa ja ei heti jaksa kaikkea syödä, kisu yrittää "peittää" ruokakipon. Meillä peitetään aika usein kuppia, kisu kun syö tosi vähän kerrallaan.
Peittäminen kyl alkoi vasta kun ensi kerran oli yövieraita, kai pelkäsi heidän syövän hänen ruokansa! Samoin puolusti sähisten hiekkalaatikkoaan vierailta =)Meillä kyllä lattian kuopsuttelu on selvä merkki siitä, ettei sapuska kelpaa. Se käydään ensin nuuhkimassa, sitten raapaistaan pari kertaa lattiaa ja lähdetään pois. Sen jälkeen ruoka voi olla siinä koko loppupäivän eikä sitä syödä.
Olen siis tulkinnut, ettei kelpaa. Sitten syödään mieluummin raksuja, niitä kun on jatkuvasti tarjolla ja märkäruokaa pari kertaa päivässä. Kyl se syö ja sit vasta peittää jos siihen vähän jää..Naurattaa va joskus ku on mattokin ruokakippn pääl...
- kalatyttö06
Mielestäni kissa peittää ruoan, etteivät toiset kissat löydä sitä. Samahan pätee luonnossakin kissaeläimillä.
Toinen syy voisi olla jokin outo tuoksu tai maku,
kissat ovat hyvin tarkkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906