Onko täällä Itä-Uudellamaalla mitään mahdollisuuksia pohjoisesta muuttaneelle käydä vaikkapa edes jänismetsällä ja syksyllä sorsametsällä? Myykö mikään seura esimerkiksi vieraslupia/kausilupia?
Metsästys Itä-Uudellamaalla
4
2442
Vastaukset
- askulaan
En ole alaa tunteva mutta kyllä Askolassa on viriiliä toimintaa metsästysseuroilla.Ota yhteyttä,kyllä luulen pohjoisen mies otetaan mukaan joukkoihin.
Jollet ole tv sarjastasta turvetta ja timanttia "Kylmälehto" mallia
P.A.Turpeinen- sdkfjhdfj
Ota yhteyttä Askolan metsästysseuraan. Luulisi ottavan mukaan tai ainakin vuokraavan metsästyslupia.
Halvemmalla jos haluat mennä, niin kysele muutamilta maanomistajilta lupaa metästää heidän maillaan. Näin minäkin olen toiminut jo vuosia. - otettu on yhteyttä
sdkfjhdfj kirjoitti:
Ota yhteyttä Askolan metsästysseuraan. Luulisi ottavan mukaan tai ainakin vuokraavan metsästyslupia.
Halvemmalla jos haluat mennä, niin kysele muutamilta maanomistajilta lupaa metästää heidän maillaan. Näin minäkin olen toiminut jo vuosia.No ei tunnu olevan asiaa mihinkään seuraan - ei edes Askolassa. Ikävän töykeästi asia on minulle ilmoitettu jokaisesta seurasta johon olen omasta mielestäni kohteliaasti yhteyttä ottanut. Vieraslupia kyllä on, mutta mitäpä niillä teen kun en tunne ketään paikallisista seuroista.
Sääli. Olen kyllä halukas talkoohommiin ja riistanhoitotyöhön tarpeen mukaan ja käytännössä milloin vaan mitäkin tarttee puuhailla. Tekemisen puute minulla on täällä - ja paha!
No, jos joku seura/metsästäjä kaipaa jahtikaveria, niin laittakaa toki sähköpostia:
pohjanpystykorva@suomi24.fi - aina se on näin
otettu on yhteyttä kirjoitti:
No ei tunnu olevan asiaa mihinkään seuraan - ei edes Askolassa. Ikävän töykeästi asia on minulle ilmoitettu jokaisesta seurasta johon olen omasta mielestäni kohteliaasti yhteyttä ottanut. Vieraslupia kyllä on, mutta mitäpä niillä teen kun en tunne ketään paikallisista seuroista.
Sääli. Olen kyllä halukas talkoohommiin ja riistanhoitotyöhön tarpeen mukaan ja käytännössä milloin vaan mitäkin tarttee puuhailla. Tekemisen puute minulla on täällä - ja paha!
No, jos joku seura/metsästäjä kaipaa jahtikaveria, niin laittakaa toki sähköpostia:
pohjanpystykorva@suomi24.fiKyllä se taitaa olla niin että ei täällä i-uudellamaalla helposti mihinkään pääse jahtiin. Pitää vain tuntea joku maanomistaja. Kiristää kyllä millaista se on kuin usein toitotetaan että seurat tarvii nuorta polvea, mutta sitten kun on joku tulossa niin ei kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2035958Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411972Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https341262Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997