Kokemuksia kyseisestä pyörästä mitä kannattaa ottaa huomioon ostaessa? Paljonko koneella yleensä ajaa ennen ku isoja remontteja edessä?
SUZUKI DR 800 ?????????
5
2457
Vastaukset
- koltta
86th kilometriä mittarissa ilman remppaa,ja viellä kulkee ilman öljyn kulutusta.kova ääni moottorissa yleensä jako ketjusta johtuva.ei haittaa.
- Huoltoa koko ajan matkamieh...
Oli aikoinaan ja tuntui että tosi mukava matkaenduro, mitä nyt korkealla tuo painopiste oli. Kerran otin lipatkin ihan sen takia kun stumppasin sen Kuhmon kirkolla risteyksessä. Oli topcase ja tankkilaukku täynnä tavaraa ja kun se lähti kaatumaan ei sitä pystyssä pitäny mikään....
Sitten tympäännyin kun aina 5000 km välein piti kiristää nokkaketju, tai ainakin muistelisin että näin se manuaali sano....no eihän siinä mitään, itse ketjun kiristänen on helppohomma mutta kun siitä pitää avata koko oikeanpuolen koppa koneesta irti ja se on 11 pultilla kiinni ja siiten vielä kun oli pohjapanssari mulla mikä piti aina irroitella ensin niin oli liian kova ja työläs laittaa kun tuollloin tuli noita kilometrejä paljon...ja olikohan se öljynsuodatinkin siellä samas paikkaa ??
Kova oli syömään rattaita ja ketjuja tuo. Senkin takia siirryin kardaaniiin kun tulee kalliiksi ainá laittaa rahaa tommosin ketjuloihin & piikkipyöriin. Niin ja piti uusia takapyörän laakerikin. Äkkiä se menee kun on kovat tärinät.
Muuten hyvä pyörä jos tallissa pitää. Mahtavat joustot ja hyvät (SHOWA) olikohan...? Eessä en kertaakaan saanut pohjaamaan tavalllisessa ajossa ja varmaan se mmoset 7-9 norjanreissua tulli tehtyä. Muista voidella takalinkku (PROLINK) elikkäs siellä on ne rasvanipat (nippa?) muuten kuluu paikat ku ovat aina ravassa.
Tehoa piisaa ja varma käynniltään !
Nyt vain bemareita (LT & RT) - Enska Enduro
Huoltoa koko ajan matkamieh... kirjoitti:
Oli aikoinaan ja tuntui että tosi mukava matkaenduro, mitä nyt korkealla tuo painopiste oli. Kerran otin lipatkin ihan sen takia kun stumppasin sen Kuhmon kirkolla risteyksessä. Oli topcase ja tankkilaukku täynnä tavaraa ja kun se lähti kaatumaan ei sitä pystyssä pitäny mikään....
Sitten tympäännyin kun aina 5000 km välein piti kiristää nokkaketju, tai ainakin muistelisin että näin se manuaali sano....no eihän siinä mitään, itse ketjun kiristänen on helppohomma mutta kun siitä pitää avata koko oikeanpuolen koppa koneesta irti ja se on 11 pultilla kiinni ja siiten vielä kun oli pohjapanssari mulla mikä piti aina irroitella ensin niin oli liian kova ja työläs laittaa kun tuollloin tuli noita kilometrejä paljon...ja olikohan se öljynsuodatinkin siellä samas paikkaa ??
Kova oli syömään rattaita ja ketjuja tuo. Senkin takia siirryin kardaaniiin kun tulee kalliiksi ainá laittaa rahaa tommosin ketjuloihin & piikkipyöriin. Niin ja piti uusia takapyörän laakerikin. Äkkiä se menee kun on kovat tärinät.
Muuten hyvä pyörä jos tallissa pitää. Mahtavat joustot ja hyvät (SHOWA) olikohan...? Eessä en kertaakaan saanut pohjaamaan tavalllisessa ajossa ja varmaan se mmoset 7-9 norjanreissua tulli tehtyä. Muista voidella takalinkku (PROLINK) elikkäs siellä on ne rasvanipat (nippa?) muuten kuluu paikat ku ovat aina ravassa.
Tehoa piisaa ja varma käynniltään !
Nyt vain bemareita (LT & RT)DR800 taitaa olla nykyään aika harvinainen pyörä, kun sitä on tuotu maahan viimeksi 1991 edellisen maahantuojan toimesta, ja valmistuskin loppui 1998.
Vähän väärin silti muistat.
6000 km määräaikaishuoltoon kuuluu:
-öljyn suodattimen vaihto
- venttiilivälysten tarkistus/säätö.
Siis helpot hommat.
12000 km välein: tasapainotusakseleiden ketjun kiristys.
Siinä pitää avata koneen vasen poski...
Ei se rattaita sen kummemmin syö. Mulla matkakäytössä kesti eka ketju
46 tkm, ja muut n. 30 tkm. - Anonyymi
Enska Enduro kirjoitti:
DR800 taitaa olla nykyään aika harvinainen pyörä, kun sitä on tuotu maahan viimeksi 1991 edellisen maahantuojan toimesta, ja valmistuskin loppui 1998.
Vähän väärin silti muistat.
6000 km määräaikaishuoltoon kuuluu:
-öljyn suodattimen vaihto
- venttiilivälysten tarkistus/säätö.
Siis helpot hommat.
12000 km välein: tasapainotusakseleiden ketjun kiristys.
Siinä pitää avata koneen vasen poski...
Ei se rattaita sen kummemmin syö. Mulla matkakäytössä kesti eka ketju
46 tkm, ja muut n. 30 tkm.Mulla meni ensin 10000km ajon jälkeen ketjut ja rattaat uusiksi. Sitten laitoin kejunrasvarin, toisella ketjulla nyt ajettu25000km ja pitkään ajan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644212Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372484- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801302
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840