Mitä mieltä olette että Korn teki akustisen keikan MTV unpluged (vai miten ikinä kirjotetaankaan) ja julkaisee nyt siitä levyn. Aiotteko hankkia? Itse en tiedä, olisihan se kiva tietää miltä Korn kuulostaa akustiselta, mutta silti... EN voi ymmärtää miksi Amy Lee on otettu mukaan ja Freak On A Leashiin, taitaa pilata koko kipaleen, mutta en tietenkään osaa sanoa...
Kommentteja, kuten jo aiemmin sanottu olisi kiva pitää tämä palsta...
Akustisesti
3
708
Vastaukset
- somebody someone
Kyllä KoRn perustuu metalliin eikä sitä veivata millään akustisilla, perkeles..
Ps. kirjoitetaan unplugged. - Yillie
Mä kyllä aion ehdottomasti hankkia! Korn kuulostaa-uskomatonta mutta totta- ainakin minun mielestäni uskomattoman hyvältä akustisena!! Amy Lee kyllä ärsyttää. Sen vielä hyväksyy, että coveroi Thoghtlessin, mut et viel on mukana Kornin levyllä!:( Ei siinä ongelmia, että olisi huono laulaja tai muuta, mutta...
- black_moon
Kuulin biisin ja pakko myöntää etten olis ikinä uskonu että voi kuulostaa niinkin hyvältä! Odotin jotain aivan järkyttävää... Totuttelemistahan se vaatii, mutta ihan ok mun mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707