aerosmithin

tuotanto

Aerosmithin tuotannon voisi halkaista kahteen osaan. Eka on 1973 - 1985 ja toinen 1987 ->.

Jotenkin itse pidän paljon enemmän tosta ekasta aikakaudesta. Bändissä oli oikeasti särmää ja asennetta. Vaikka ne itse sanoo että esim. Rock in a Hard Placen (1982) aikainen meininki oli syvältä, omasta mielestä Lightning Strikes on bändin ehdottomasti kovimpia biisejä. Se musiikkivideokin on kovempi kuin yksikään näistä uudemmista. Sitten tuli levy nimeltä Done with Mirrors (1985) jonka myöskin on kaikki (bändi, kriitikot, fanit..) haukkuneet paskaksi. Ihan silläkin on toimiva rokkibiisi se Let the Music Do the Talking. Kitarasoundit on kovat ja meininki sellasta ihan erilaista kuin sitten esim. jollakin Pumpilla.

No nyt päästäänkin uudempaan vaiheeseen. Bändi itse bääsi eroon huumeista ja ongelmistaan, saivat followingin aikaseks sillä Run DMC hommalla ja heti perään tehtiin studiolevy Permanent Vacation joka oli menestys ja bändin ura lähti uudestaan nousuun ja siitä tuli isompi kuin koskaan aikasemmin. Mutta meininki oli nyt sellasta enempi sopivaa jollekin 14v college-tytöille, kuin katupunkkareille.

Tottakai sen ymmärtää että bändit kehittyy. Mutta tämä oli minun mielipide. 90-luvun tuotantoa itse en kuuntele juuri ollenkaan.

5

1026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BronsonTrooper

kyllä se vanhempi tuotanto vaan on mielestäni parasta. just push play oli pettymys, mutta kyllä sielläkin ihan ok biisejä oli, mutta kovin tuntui kaupalliselta kumminkin. kovin on vaan pukattu markkinoille uutta kokoelmaa toisen perään, saa nähdä nyt millainen uudesta levystä tulee. keikalle aion mennä heinäkuussa, sitä on odotettukin :)

• lenokas

Tykkään enemmän Aerosmithin uudemmasta tuotannosta!Mutta jokaisella on tietenkin oikeus omaan mielipiteeseensä.

• Mama kin
        lenokas kirjoitti:

Tykkään enemmän Aerosmithin uudemmasta tuotannosta!Mutta jokaisella on tietenkin oikeus omaan mielipiteeseensä.

ekat levyt ovat ehdottomasti parasta antia.. jotenkin tuntuu, että kaksi uusinta levyä ovat "hakuammunta" -levyjä, jälkimmäinen parempi näistä.. levyt on tullut ostettua, mutta anti ei ole ollut läheskään sitä luokkaa kuin
        Nine lives levyllä: The farm -biisi on kova!

• dsaf

aerosmithin Suomen keikkaa on odoteltu kuin kuuta nousevaa.

• shallallaa

mielestäni parhaimmat aerosmith levyt: Nine Lives, Pump ja Rocks. Just Push Play on myös tosi hyvä levy, tosin hieman liian konemainen soundi paikoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6704
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3145
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1853
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1577
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1451
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe