pitäis järjestää polttarit jossa ei nautita alkoholia. onko ideoita? saunomista ajateltiin mutta mitäs muuta? ei siis mitään nolaamis meininkiä. morsian on urheilullinen. apua! olen mielikuvitukseton ja ekaa kertaa järjestämässä tämmöstä.
ei alkoholia
4
1245
Vastaukset
- Helmi-Olivia
Suosittelen lämpimästi tulevan morsiamen hemmotteluiltaa. Tilaat vaikka ajan hierojalle tai jalka/kasvo/käsihoitoon. Rentouttava hetki kaikkien hääjärjestelyjen keskellä on varmasti tervetullut. Tämän jälkeen mukavan leppoisa saunailta ja sinne mahdollisesti pientä ohjelmaa kavereiden kanssa. Morsiamelle on myös kiva lahjoittaa pieniä tavaroita esim. arjen askareita varten tai vaikkapa selviytymispakkaus avioliittoa ajatellen jonne voi koota mitä ikinä keksiikin morsiamen tarvitsevan yhteiselon alkaessa.
- suunnittelee
Saunassa voit tehdä vaikka jalkakylpyjä morsiamelle. Vaikka ei nolausta, niin pieni jäynä on ihan kivaa. Tai voi viedä palvelijaksi esim. kauppan kantamaan kasseja jne. ja näin oppimaan vaimon asennetta =) Yhdessä olo ja purtava on mukavaa, selviytymispakkaus on hyvä idea
- phoebe
Hyviä ideoita nuo hemmottelut. Itse olen järjestämässä urheilulliselle morsmaikulle myös polttareita. Me mennään ensiksi pelaamaan paint ballia, josta saa mukavan hien päälle ja sen jälkeen saunaan, jossa morisammelle tehdään saunataikoja. Polttareihin kuuluu myös hyvää ruokaa sekä hieman vielä suunnistusta morsiammen harrastuksen mukaan. Ja tämän voi toteuttaa alkoholilla tai ilman.
- kerrankin
jos olisin menossa naimisiin haluaisin polttarit juuri tuolla ajatuksella. En ymmärrä tätä nolaamisinnokkuutta ja alkoholilla läträämistä.
kunpa osaisin kertoa vihjeita sinulle. Edelliset on hyviä. Voisiko kukin osallistuja kertoa/esittää yhteisiä muistoja morsiamesta ja siltä pohjalta ohjeita tulevalle ajalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061