Kalterintakaa Osa 10.

Kalterintakaa

18. päivä Tammikuuta 2003 Lauantai
Kuopion vankila 94 päivää vapautumiseeni.

Mahassa hyrrää perhoset kun ajattelen sitä Keravaa ja kaikkein eniten minua jännittää sinne meno junalla koska matka on niin pitkä ja savuinen.
Mitenköhän minä pärjään Keravalla?
Laittaakohan ne minut nuorisovangiksi?
Äiti, isä ja pikkuveli kävi tapaamassa minua ennenkuin lähden Keravalle.
Mietin tässä, mahtaneeko juna mennä suoraan Helsinkiin vai pysähtyyköhän se Keravalla?
(Muita päivänaskareita)
Luin tänään kirjan joka kertoi saatananpalvonnasta joka on aivan hirveä asia.
(Muita päivänaskareita)
Ei siihen vapautumiseeni ole kovinkaan pitkä aika vaikka nyt siltä tuntuukin. Nopeasti tämä kärsimys on ohi, pitää vain yrittää kirjoittaa tätä päiväkirjaa joka päivä.
Luulen, että Maanantaina voin kirjoittaa tähän aamupäivällä mutta sitten en tiedä Tiistaista ja Keskiviikosta, se riippuu siitä saanko kaikki tavarani heti paikanpäällä haltuuni. Mutta saan sentään olla täällä Kuopiossa vielä kaksi yötä, toivoisin niin että pääsen tänne Kuopion vankilan avo-osastolle sitten vankilaoikeuden jälkeen. Jos en pääse niin jään Keravalle.
Olkoon Jumala kanssani nyt vaikeina päivinä jotka ovat edessäni. Aamen.

(En tiedä tiedätkö sinä lukija millaisia vankien kuljetukseen tarkoitetut vaunut ovat? Vangit kuljetetaan noin 3x1,5m pohjaltaan olevassa matkasellissä jossa on kolme sänkyä ja tavattoman huono ilmanvaihto, ajattele siinä hytissä ei ole edes ikkunaa josta näkisi ulos koska ne ikkunat on peitetty vaalealla läpinäkymättömällä kalvolla joka päästää lävitseen vain valon. Kun siinä hytissä on 5 polttavaa miestä niin siellä saa savumyrkytyksen koska ilmanvaihto on olematon. ja vessatarpeet täytyy tehdä toisten silmien edessä!)

3

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalterintakaa

ohos, ei se ihan 3 metriä pitkä ole kun ryhdyin tässä miettimään korkeintaan se hytti on 2m pitkä ja niin leveä että kummallakkin puolelle sopii sänky ja seisomaan poikittain, yleensä toisella sivustalla on kaksi sänkyä kerrossänkynä

• elina

???????.miksi valitat kun olet itse tehnyt rikoksia? pitäisikö nyt sääliä?
      olen kolmen aikuisen lapsen äiti,en virheetön
      mutta lapseni pärjäävät maailmalla!
      jokainen ihminen tekee omat valintansa elämänsä suhteen IHAN ITSE.
      ei siinä auta loppuviimeks kuin sinä.
      ptää ottaa vaan JÄRKI käteen/ajatella .
      ei elämä ole helppoa "TAVIKSELLAKAAN"

• vaaan

mä ainakin innolla luen näitä juttuja! tää paöstan nimi on elämänkertani! jos sua ei kiinnosta niin älä lue..tai tuu koko palstalle ollenkaan,, tänne saa kirjottaa omasta elämästään!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      171
      5488
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      23
      1182
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe