napsuu ajon jälkeen. Miten muilla ?
Pakoputki
7
1095
Vastaukset
- sitroen.
riippuu pakoputken materiaalista. Jotkut napsuu, jotkut ei.
- calsu
Napsuu joka ajon jälkeen ja lujaa. Minäkin olen ihmetellyt samaa.
- pientä
calsu kirjoitti:
Napsuu joka ajon jälkeen ja lujaa. Minäkin olen ihmetellyt samaa.
Aiempi autoni Nissan Primera Tekna oli todellinen naksuttaja kovemman ajorupeamman jälkeen. Calimerokin naputtelee hieman kun sen on saanut hieman kuumaksi. "Ei häirihe"
- äijä
pientä kirjoitti:
Aiempi autoni Nissan Primera Tekna oli todellinen naksuttaja kovemman ajorupeamman jälkeen. Calimerokin naputtelee hieman kun sen on saanut hieman kuumaksi. "Ei häirihe"
Tätä napsumista tekee nykyään melkein joka pirssi. Mulla oli Primera kanssa ennen, ja se naksui tosi kovaa verrattuna
caliberiin, jonko napsuminen on hyttysen surinaa edelliseen verrattuna. Lämmöstä johtuva ilmiö.
- Dodge__man
Enemmän aiheesta voi lukea tuolta jenkkifoorumista. Toi naksuminen taitaa olla yleinen juttu, tosin omassa autossa ei naksumista ole kuulunut.
- sunburstorange
Voiko huolto tehdä "napsumiselle" mitään ?
- mmia
sunburstorange kirjoitti:
Voiko huolto tehdä "napsumiselle" mitään ?
Itse käyttänyt huollossa mm. ton "vian" takia, eikä ne sille mitään voineet tehdä. Johtuu kuulemma lämpöpellistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336654- 356073
- 293364
- 452830
- 342624
- 152318
- 372168
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461872En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767