Muutama pohdinta.

Tietäjä_Tulevaisuudesta

Ubuntu on jonkun afrikkalaisen poppamiehen kyhäämä käyttis jonka hän on sienipäissään keksinyt. Käyttäkää ihmeessä arch-linuxia se on ainakin 10 kertaa nopeempi ja siinä on kaikki yksinkertasesti muutenkin parempaa. Ja tämän tiedän molempia yli vuoden käyttäneenä.

10

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takaisin metsään

"Käyttäkää ihmeessä arch-linuxia"

Hyvä Trolli-peikko. Menepä takaisin Arch-Linux palstalle. Täällä keskustellaan Ubuntusta/Kubuntu/Xubuntu/Edubuntusta ja niiden variaatioista.

• Ei todellakaan kuulu tälle palstalle mutta kiitos muistutuksesta kuitenkin. Arch-linuxia en ole vielä kokeillutkaan testipenkissäni, pannaanpa sienisoppa porisemaan ja image tulelle. ;)

• Tietäjä_Tulevaisuudesta

Kerro toki sitten että nappiin osui mun kokemukseni!

• Anonyymi

Kovin on tietämätöntä tää ytollausporukka! ja kaikesta päätellen kollihan se noita avauksia tekee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin on tietämätöntä tää ytollausporukka! ja kaikesta päätellen kollihan se noita avauksia tekee!

Kannattaa luulevaisen nappulan esittää mielipuolipiteitä 12-vuotta ja risat vanhoihin kommentteihin.

• qweruiop

merkillistä, ubuntu on afrikkalaisen poppamiehen sieni ja arch-linux muistuttaa saksalaista persettä?? Hauskoja mielleyhtymiä. Itse käytän mieluummin sientä kuin saksalaista persettä ;)

• Tietäjä_Tulevaisuudesta

Ei se arch sovi jos ei osaa linuxia kunnolla. että koitappas vaikka parin vuoden kuluttua kun taitoa kertyy.

• Anonyymi

Ubuntu ei ole käyttöjärjestelmä, vaan aihio, josta esimerkiksi Linux Mint on tehty. Ubuntu aihiona, on erittäin reikäinen ja tietoturvaltaan mailman toiseksi suurin riski käyttäjälleen.

• Anonyymi

höpö höpö. Ubuntu on paras ja aivan ihana!

• Anonyymi

Lisää hölmöjö 2007 ketjujen kaivelijoita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6109
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5613
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2447
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2188
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2138
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1726
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe