kumpi

parempi

Kumpi on mielestänne laadukkaampi virtalähde

BeQuiet 400W Straight-Serie ATX2.2

Fortron 400W, ATX-400PNF, ATX2.0

2

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on parempi.Vaikkei minulla sinänsä mitään BeQuietia vastaan olekaan vaikkei se minulla näytä toimivankaan.Toinen menossa tässä koneessa.
      BeQuietin ongelma:antaa hieman liikaa 12V lijaan, ei toimi pjotr:n koneessa.Minulla lisäksi kärvähtää 2kk:n välein.No syy on nyt tiedossa,power fan zero rpm,vika vieläkin hakusessa.Tämmöisiä. Mitä testejä lukenut niin Fortron(tosin niitäkin on eri malleja) antaa aika tasasen tappavaa virtaa,siis on hyvä.

• Tuotteet joita vertaillaan keskenään pitää kuulua samaan hintaluokkaan.
        Esimerkkinä tuosta vaikka Mersu ja Lada.Aika harvoin autolehdissä nähdään samassa vertailussa.
        En väitä että noiden kahden virtalähteen tapauksessa olisi kyseessä samanlainen asettelu kuin Mersu kontra Lada.
        Asioita pitää kuitenkin pohtia niin monelta kantilta jos pohtimaan kerran aletaan.Välttämättä ei sittenkään aina päästä ideaaliseen lopputulokseen.Joskus kruuna ja klaava antaa paremman tuloksen.

Mietitäämpä hetki..elämme markkinataloudessa..hitaat..vanhat..tyhmät.jne. ei pärjää ja kilpailu tuhoaa epäkelvot yrittäjät.
        Kumpikin virtalähteen valmistaja kuitenkin yhä valmistaa noita?Silloinhan kumpikin pärjää..on hyviä..jne..eli luultavasti ihan sama..minäkin voisin suuremmin häviämättä luopua liiasta pohtimisesta ja siirtyä kruuna tai klaava linjalle.Tiedä vaikka lopputulos olisi parempi jos näin tekisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe