PELTIperseajot

Lisätietoja ja ko.ajojen esitteen voipi tilata hullu-jussi@suomi24.fi TAI mc-F.Y.R.Uusimaa ry PL 104 02771 Espoo.Runsaasti ohjelmaa ajon jälkeen ja ruokaa/kahvia reitin varrella.Mukaan vaan?????

3

1216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkanjohtaja

Osuvampi nimi tapahtumalle olisi.
      PPP
      PumpuliPeppuPyrähdys

tai

SMEAEEA
      SokeriMotoristinEhkäAjanEhkäEnAjo

• herrmostuii

mitä hittoo sen väliä on mikä on tapahtuman/ajon nimi
      itse olen ajanut tuon jenkkimallisen 1000miles
      ajon K5 eikä minua ainakaan närästä vaikka joku nimittäisi rautaperseajoksi jotain muutakin ajoa
      pääasihan on että joku viitsii jotain tapahtumaa järjestää. olkoon sitten vaikka perse edellä puuhun ajo jos niin halutaan . Hauska taas huomata miten motoristit ovat yhtä suurta perhettä kohteliaita ja aina auttamassa muita, oikeita teiden ritareita
      tuskimpa nuo narisijat ovat edes mitään iba ajoa ajaneet tai jos ovat eivät ole sitä filosofiaa sisäistäneet..

• Annetaan jokaisen pitää oma mielipiteensä.Vaihdoimme ajojen nimen ja tulijoita tuntuu olevan.Tarkoitus TODELLA on ja oli koota harrastajia yhteen ajon ja illanvieton merkeissä.Ja VIELÄKIN osallistuminen on täysin vapaaehtoista.Eli narisijat ajakoot vaikka peräsuoliajon tai jotain muuta.Mun itsetuntoani eivät pysty madaltamaan.Otan huumorilla kaiken asiattoman palautteen ja kiitän asiallisista.Tekevälle virheitäkin sattuu.Ne on nyt korjattu ja toivottavasti kenenkään yöunet eivät ole menneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5870
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5373
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3054
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      41
      2143
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2098
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1666
    Aihe