suomeen kesäkuussa

jglksfdglö

Korn helsingin jäähallissa 11.6. !

13

1564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kornittaja

IhanaaIIIKKK...

P.s mistä tiedät

• Yillie

:) Kuinka moni täältä aikoo mennä!!!!!

• jgklfadsjgöal

Luin mtv3:n teksti-tv:stä. Liput myyntiin ma 19.2.

• black_moon

.. sitten Provinssin peruutuksen!!! Ainoo mitä ihmettelen että lippupalvelussa ei ole mainintaa tästä keikasta....

• Yillie

...että Korn olisi tullut vain festarikeikalle, kun lupasi korvata peruutetut keikat, mut nyt saahaan oikea keikka:)

Persnettoo tulee mut tulkoo, pakko päästä keikalle!!!!

• hmmmm

kenttä liput kätösissä....elämä maistuu taas kun on jotain mitä odottaa:)

• Mrs.Welch

sama homma, kenttäliput taskussa, elämä hymyilee... :) Head, i miss you!

• Janezuki

mä sain jopa 8 lippuu varattuu maanantaina. ei tarvinnu jonotella kuin 10min. ja kenttäliput kaikenlisäks!! sillon ku kornin ekan keikan liput tuli myyntiin hartwalille -04 niin jonottelin jopa tunnin niitä, sillon oli ryysistä. ymmärtäähän sen ku oli niitten eka kerta suomessa. ja paras keikka se on ollukkin tähän mennessä, vaikkakin niitä on vasta 2 (toinen oli -05 hesan jäähallissa). petyin tosiaan siihen tokaan keikkaan. ei ollut jonathan niin täysillä mukana. ja nyt kyllä en odota kovinkaan paljoa keikalta koska head ja silvera puuttuu. ja musan tasokin on hieman laskenut, siis se on vaan mun mielipide.. paras levy tähän mennessä on ollu follow the leader (1998)!

• Mrs.Welch
        Janezuki kirjoitti:

mä sain jopa 8 lippuu varattuu maanantaina. ei tarvinnu jonotella kuin 10min. ja kenttäliput kaikenlisäks!! sillon ku kornin ekan keikan liput tuli myyntiin hartwalille -04 niin jonottelin jopa tunnin niitä, sillon oli ryysistä. ymmärtäähän sen ku oli niitten eka kerta suomessa. ja paras keikka se on ollukkin tähän mennessä, vaikkakin niitä on vasta 2 (toinen oli -05 hesan jäähallissa). petyin tosiaan siihen tokaan keikkaan. ei ollut jonathan niin täysillä mukana. ja nyt kyllä en odota kovinkaan paljoa keikalta koska head ja silvera puuttuu. ja musan tasokin on hieman laskenut, siis se on vaan mun mielipide.. paras levy tähän mennessä on ollu follow the leader (1998)!

olin kans kattoos ekan keikan silloin -04 ja oli tosi hyvä keikka, oon niin onnnellinen et oon nähny kornin vielä silloin kun head ja david oli mukana. vaikka eihän toi david oo vissiin kokonaan lopettanu bändissä?
        -05 keikka jäi kokonaan näkemättä ja pettymys oli niiin suuri kun eivät tulleetkaan provinssiin viime kesänä.
        kaveri haki tohon ekaan keikkaan liput ja sai kuulemma kenttäliput ihmeen helposti, ja tähän keikkaan oli ainakin vielä äskenkin myynnis kentälippuja kun tarkastin lippupalvelun sivuilta.
        sääli sinänsä kun kornin suosio on hiipumassa... :(
        mun mielestä parhaat levyt on korn ja follow the leader, ah mitä muistoja tuleekaan mieleen teinivuosilta...

• Vähänkiva

Jees sai liput keikalle,mahtavaa!!! En jaksa odottaa!!

• Tomboyy

Sain seisomapaikoille 2 viimeistäö lipppua, vähän oon oottanu et KoRn tulee supmeen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5558
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    8. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      24
      1262
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe