Tyrmistyin tänään, kun tulin töistä kotiin. Vaimo oli ollut yksin kotona ja hänelle oli tullut joku hemmetin kaupparatsu esittelemään lux-merkkistä huippuimuria. Unohti kyseinen äijä yhden perussäännön, joka lomaosake- ja verkostomarkkinointikauppiailta ei koskaan unohdu ja se on tämä: "Pariskunnalle tuote esitellään molemmille yhtäaikaa!". Pölvästi myyjä ei vissiin huomannut sitäkään, että meillä on erinomaisesti toimiva Allaway-keskuspölynimuri. Luuli varmaankin, että me ostamme törkyhinnalla aivan mitä tahansa premium-tavaraa, kun olohuoneessamme on 50" taulu-TV ja pihassa uudehko auto (Lexus).
Luulin, ettei näitä ovelta ovelle kiertäviä tietosanakirja- ja imurikauppiaita enää ole, vaan nämä samat hyypiöt ovat nykyisin puhelinmyyjiä ja amway -verkostomarkkinoijia. Kaiken huippu oli se, kun vaimoani yritettiin samalla rekrytoida mukaan myyjäksi, tienaa kuulemma hyvin. Taitaa vissiin imurikauppiaillekin olla nykyään tärkeämpää verkoston kasvattaminen kuin itse tuotteen myyminen. Myyjä kuulemma tulee joku ilta esittelemnään imuria uudetsaan, kun olemme molemmat paikalla. Mietinkin tässä jo sopivia argumentteja, joilla yritän hienovaraisesti vihjata että meitä EI kiinnosta! Täytyy vissiin heittää niska/perse-otteella pihalle koko kiusankappale.
Luulin että imurimyyjät ovat katoavaa kansanperinnettä
11
3442
Vastaukset
- Imurimyyjä
Vaimosi ei varmaan kertonut sitä, että kiksautin häntä samalla, kun esittelin imuria.
Vaikka sen naama kylläkin oli kuin petolinnun perse.- Imurimyyjä
Unohdin kertoa vielä, että se varsinainen "imuri" oli kyllä vaimosi - siinä jäi minun vempeleeni selvästi toiseksi, täytyy kyllä myöntää.
- kyllä
loukkasit kaikkia petolintuja..
- ovat kuumana
Helpoin tapa myydä yksityistalouksille on juuri kotirouvat. Kehuu vähän ja lupaa roimat alennukset kun vihjailee että vähennä vaatteita jne. Itse ainakin saan helpommin kuin muualta. Ainakin pari kertaa viikossa. Tylsistyneitä ja puutteessa olevia "pikkurouvia" riittää. Itse kauppaan naisten tuotteita, "hepeniä, hajuja ja vähän rohkeampaakin tuotetta harkinnan mukaan.
- imaisinhyypiö
sori ne mällit siinä 50 tuumaisen ruudulla,se vaan jotenkin karkasi..
- imurimyyjäksi?
Nyt alko kiinnostaa imurimyyjän paikka.
Mihin pääsisin hommiin?- lexus"luxus"
Linkkimies kirjoitti:
Jos pihassa seisoo leksus, se on meille imurimyyjille sellainen signaali, että kaupat tulee varmasti ja ehkä pilluakin.
Jos on niin tyhmä, että ostaa lexyksen, edes käytetyn, ostaa varmasti myös imurin 20 kertaiseen hintaan normaalihintaan verrattuna lexus"luxus" kirjoitti:
Jos pihassa seisoo leksus, se on meille imurimyyjille sellainen signaali, että kaupat tulee varmasti ja ehkä pilluakin.
Jos on niin tyhmä, että ostaa lexyksen, edes käytetyn, ostaa varmasti myös imurin 20 kertaiseen hintaan normaalihintaan verrattunaEli mitenkäs sillä imurilla sitten elvistellään vieraille/suvulle? Pitääkö aina ruveta imuroimaan vieraiden aikana ja ohimennen mainita: "Meillä on sitten tämmöinen 2000 euron superimuri eikä mikään paska värkki niinkuin köyhällä rupusakilla." Mieluummin ostan vaikka kodinkoneliikkeestä Electroluxin Trilobite robotti-imurin, senkin saa halvemmalla (n. 1500 euroa). Sitapaitsi mainoslausekin sen kertoo: "Hanki elämääsi luxusta, elektro-luxusta!". Siinä jää sitten ovelta ovelle kiertävä imurimyyjäkin nuolemaan näppejään... ja kun oikein tarkkaan ajatellaan, se onkin sille mutanttimulkulle banaaniperseelle ihan oikein!
- Puhelinmyyjä
james_burton kirjoitti:
Eli mitenkäs sillä imurilla sitten elvistellään vieraille/suvulle? Pitääkö aina ruveta imuroimaan vieraiden aikana ja ohimennen mainita: "Meillä on sitten tämmöinen 2000 euron superimuri eikä mikään paska värkki niinkuin köyhällä rupusakilla." Mieluummin ostan vaikka kodinkoneliikkeestä Electroluxin Trilobite robotti-imurin, senkin saa halvemmalla (n. 1500 euroa). Sitapaitsi mainoslausekin sen kertoo: "Hanki elämääsi luxusta, elektro-luxusta!". Siinä jää sitten ovelta ovelle kiertävä imurimyyjäkin nuolemaan näppejään... ja kun oikein tarkkaan ajatellaan, se onkin sille mutanttimulkulle banaaniperseelle ihan oikein!
Sulla taitaa olla huono päivä tänään kun avaudut oikein kunnolla :) Kiitos vain. Sinun vuoksesi olen nauranut tänään oikein viimeisen päälle.
- korjaus
Hei kaveri!
Se Allawayn keskuskone on nykyään nimellä stay in side koska se on niin paska, että melkein kaiken pölyn se jättää mattoon ja sinun pölvästin luultavaksi että olette muka imuroineet. Jatkakaa turhaa työtänne ja kunnon Lux-1 laitteiden esittelijöiden morkkaamista. Kyllä se siitä elämäsi varmaan paranee. Mene vaikka vaihtamaan riisikuppisi uuteen senkin Ossi.
Tv. Hetekantyöntäjä Urpotunneli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154