Minulla on kaksi ihanaa miesystävää, toinen on kala ja toinen neitsyt. Pidän molemmista enkä osaa valita heidän väliltään. Kumpikohan näin horoskooppojuttujen perusteella sopisi paremmin?
Härkänaiselle sopivin
16
2663
Vastaukset
- Kokemusta
Kalat ehdottomasti =) mutta siinä tapauksessa että sinä olet se joka ottaa päävastuun teidän talouteen liittyvien asioiden hoitamisessa!
- toivein
Moi, olen härkänainen.Kaksoset kiinnostaa, muttei sovi. Oinaat myös, muttei ole onnistanut. Rapu viehättää- ja tuottaa eniten pettymystä...
- joop.
Ota se neitsyt. Sopii sulle.
- molemmat.
Huomaat sitten kun olet tavannut ravun, ettei tarvitse enää jahkailla valintaa kenenkään toisen välillä.
- no olen kyllä
tavannutkin, mutta hän on liian nuori :) Mukava mies, kaikin tavoin ;) pitäisi vaan tavata hieman vanhempi saksiniekka =)
- aina parempi
no olen kyllä kirjoitti:
tavannutkin, mutta hän on liian nuori :) Mukava mies, kaikin tavoin ;) pitäisi vaan tavata hieman vanhempi saksiniekka =)
jos on itseäsi vanhempi, ainakin verrattuna siihen että olisi liian nuori ;)
- rapu olisi
aina parempi kirjoitti:
jos on itseäsi vanhempi, ainakin verrattuna siihen että olisi liian nuori ;)
papermpi mies härkäpäiselle naiselle? tulevatkos sitten hyvin toimeen?
- voin
rapu olisi kirjoitti:
papermpi mies härkäpäiselle naiselle? tulevatkos sitten hyvin toimeen?
lämpimästi suositella ja tulevat kyllä hyvin toimeen.
- nyt ravun
voin kirjoitti:
lämpimästi suositella ja tulevat kyllä hyvin toimeen.
tähän hätään tempaisen? =)
- sitä
nyt ravun kirjoitti:
tähän hätään tempaisen? =)
etsimällä varmaan löydäkään. Mutta kannattaa ainakin pitää silmät auki, jos vaikka sellainen jostain kohdalle tulee =)
- Se on harmi
sitä kirjoitti:
etsimällä varmaan löydäkään. Mutta kannattaa ainakin pitää silmät auki, jos vaikka sellainen jostain kohdalle tulee =)
ettei horoskooppimerkki näy päälle päin, olisi helppo valkata jyvät akanoista :)
- en tiedää
Olen vanha (härkä) jo: ensin kaksosiin koukussa, sitten rapuihin-kokematta kalat,härkä,leijona ja jousimies(ainakin seksimielessä). Enpä tiedä, mitä neuvoa. Kiva ,jos löysit sopivan !
- härkä nainen -79
.. horoskooppijuttujen perusteella paremmin sopisi neitsyt koska molemmat ovat maan merkkejä. mut ei voi yleistää, ihmiset on erilaisia, horoskooppiin katsomatta...
- sulle
Härkä vain on paras ystäväkin ja hyvä rakastaja.
- jokainen tuntee
kuka on sopiva kumppani.Eihän sitä toiselle oteta.
Ota kalat et pitkästy... kai ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717