moi...
olen etsimässä langatonta näppistä jossa olisi ns... jokin hiiren kursoria ohjaava tatti tai mitähän niitä onkaan näppäimistöissä....
elikkä -> asiaan.... onko teillä tietoa semmoisista joiden kantomatka on hyvä.
itse olen katsellut media centeriin tarkoitettua näppistä... mutta en tiedä, että toimiiko normaalissa xp:ssä vai pelkästään medi centerissä...
langaton näppis hakusessa
neuvoa kaipaava
2
335
Vastaukset
- näppäilijä
..eiköhän niitä löydy sateliitin kautta toimivia, mä yleensä pyrin pysyttelemään sen näytön lähituntumassa, ehkä se on sitten sitä ikänäköä ettei enää kolmen huoneen läpi näe yhtikäs mitään, toisaalta siinä siunauksena on patterien hinnassa säästö.
- joob
Itselläni on joku Logitegin hiiri (mx1000) näppis paketti kantomatka on hyvä, toimii ongelmitta toisesta huoneestakin, sekä hiiressä on akut jotka lataantuu telakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721