Sen tiedän, että kun ruosteen leikkaa nakrulla pois ja laittaa uuden pellin, niin hyvää tuppaa tulemaan. Mutta mitä seuraavaksi? Maalataanko 2-komponenttisinkillä ensin vai millä vai paklataanko ensin? Mikä on varmin?
OIKEAOPPINEN RUOSTEVAURIOKORJAUS !!!
5
5740
Vastaukset
- Joonas, jo vuodet paikkaillut
Parhaat ruostekorjaukset tehdään suoraan pakkelilla ruosteen päälle. Sillain hyvä tulee ja ennen kaikkea kestävä ja pitkäikäinen. Taikka ainakin minä korjaan kaikki reijät tiikerimassalla ja lehdillä!
- sen..
hitsauksen jälkeen koritinaus ja ruosteenestomaalaus sitte pakkelointi, hiomaväri,pintamaali,(lakkaus)
- häntä...
mikä on oikeaoppista, mutta minä olen aina ensin pellin hiekkapuhaltanut ja sitten maalannut kaksikomponenttisinkillä, niin siitä kohtaa ei ruostu enää auton iässä. Sinkkimaalia ei saa hioa rikki jos vielä hioo maalauksen jälkeen.
- kaikenkokenut
Hio ruoste pois ja pistä mobilaattia (sitä mitä lihaskipuun suositellaan). Niin kyllä tepsii
- niin...
kaikenkokenut kirjoitti:
Hio ruoste pois ja pistä mobilaattia (sitä mitä lihaskipuun suositellaan). Niin kyllä tepsii
Millä suosittelisit maalaamaan tuon mobilatin päälle kun lesonaalin 2-k pohjaväri ei ainakaan tarttunut tuohon??
Pitääkö kuivuneen mobilatin pinta hioa ennen maalausta vai antaa olla sellaisenaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810