Mistä laadukkaita, Suomessa käsintehtyjä saippuoita? Markkinoiltako vain, kotiseutupuodeista?
Olisiko nettiosoitteita tai putiikin suuntaa lempisaippuoista kertoa?
Olen ihastunut näihin ulkomailta tilaamalla, mutta haluaisin löytää Suomalaisen Tuotteen vastaavanlaisilla ominaisuuksilla (vaahtoaa runsaasti, ei kuivata ihoa, sisältää hoitavia ainesosia).
Kiitän ja kumarraN!
Käsintehdyt saippuat?
4
1680
Vastaukset
- tästä lukenut
googlen kautta. Onko kokemuksia kasvopesussa?
- .............
olen käyttänyt sekä kasvoille, että muutaman kerran jopa hiuksille. Ihania tuotteita ovat ja näihin jää koukkuun. Sola saippuoita tilaan netistä KiMamista.
- saffi
............. kirjoitti:
olen käyttänyt sekä kasvoille, että muutaman kerran jopa hiuksille. Ihania tuotteita ovat ja näihin jää koukkuun. Sola saippuoita tilaan netistä KiMamista.
ostan Sola saippuaa Helsingissä Ekolosta (Porthaninkadulla). aivan ihanaa päänahalle!
solan lisäksi olen käyttänyt päänahan huuhtomiseen vedellä laimennettua sitruunamehua, (tai toisinaan sitruunamehua sellaisenaan suoraan päänahkaan, annan vaikuttaa muutaman minuutin ja huuhtelen pois), tämä auttanut hilseilyyn.
- Anonyymi
Itse tilasin halvalla Helsingissä käsintehdyn saippuan
https://tellervokauppa.com/kauppa/piparminttulaku
Tuoksuu hyvältä ja vaahtoutuu mukavasti. Sopii myös koko kropalle ja tällä olenkin suihkussa pessyt koko kropan. Suosittelen ja itse tilaan täältä ehdottomasti jatkossakin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757