Moi.! mä täs oon pikkasen harrastellu ja oon alottelija korttitempuissa ja oon nähny ja ihmetelly tiettyi temppui ja kysyisin osaaks joku tehä 4 ässän tempu?? :) et on 4 pakkaa ja niis jokases on 1 ässä. :)
korttitemput
pipo_veli
2
1490
Vastaukset
- sir-rusina
mä osaan sen
- Mrtikka
Hanki 4 ässää pakan päälle. Käske katsojan jakaa pakka 4 eri osaan (yhdessä osassa on ne neljä ässää) siiten käske katsojan ottamaan se pakka minkä näytät (näytät ässä pakan viimeseks) ja laittamaan kolme ensimmäistä korttia pakan alle ja kolme seuraavaa loppujen pakkojen päälle.
Eli kun ässien pakka tulee viimeseks niin ässät menevät automaattisesti loppujen pakkojen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687