Eli siis rapu ja nousevana skorpioni kuten varmaan luittekkii tuosta. Onko samanlaisia ihmisiä jotka on
rapuja ja joitte nouseva on skorpioni? millaisia nämä ihmiset ovat?
Horoskooppini Rapu
5
855
Vastaukset
- Skopu
Sulle osoite, mistä voit käydä lukemassa lisää nousevasta merkistäsi... Löysin sivun sattumalta tutkiessani juuri sivustoja...
http://astro.saaganet.org/ - samat
merkit on. Ei liiemmin ole ollut saman merkkisiä. Minkalaisia muuten Rapu/Skoput on?
- ja kiihkeitä ja
kunnon rapu, mut salaperäinen kuin skopu, seksiä halajava, itsellinen, itsenäinen, ehdoton, mustavalkoinen, hidas pariutumaan, mut jos sen tekee, se on ikuista, jos vaan mahdollista. Sellanen ainakin mä oon :)
- rapuskopu
ja kiihkeitä ja kirjoitti:
kunnon rapu, mut salaperäinen kuin skopu, seksiä halajava, itsellinen, itsenäinen, ehdoton, mustavalkoinen, hidas pariutumaan, mut jos sen tekee, se on ikuista, jos vaan mahdollista. Sellanen ainakin mä oon :)
itse myös rapu ja nousevalta skorpioni..kaikki kohdat osu aika kohilleen paitti toi mustavalkoisuus tietyissä asioissa :)
- rapu
ja kiihkeitä ja kirjoitti:
mutta mutta... en olekkaan niin uskollinen kuin voisi olettaa ;)
kaikki nuo muut kyllä taitaa täsmätä mullakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707