Suomen kommunistisen puolueen ehdokkaana eduskuntaan on hiphoppari ja nuorisonohjaaja (!?!) Steen1, joka hiphopbiisissään ihailee poliisien murhaajaa Steen Kristenseniä ja kehottaa murhaamaan poliiseja. Näinkö alas kommunistit ovat vajonneet?
SKP:n ehdokas: "Tappakaa poliisit!".
5
333
Vastaukset
- Minä vaan.-.-.-.-.-
Ei voi muuta sanoa!
- Buharin
Ensinnäkin, minä en ole SKP:n jäsen. Tehdään se nyt heti selväksi. Mutta, ennenkuin kauhistelette enempää, suosittelen käymään ko. artistin kotisivuilla lukemassa, mitä hän todellisuudessa tarkoittaa. Ei kannata tuomita, ennen kuin ottaa selvää, mitä toinen ajattelee, ja sanoo. Suosittelen, vaikka ei olisi samaa mieltä, on silti valaisevaa ymmärtää ihmisiä, jotka edustavat muuta maailmankatsomuskantaa kuin oma. Minusta ainakin.
- aivan_f
Buharin kirjoitti:
Ensinnäkin, minä en ole SKP:n jäsen. Tehdään se nyt heti selväksi. Mutta, ennenkuin kauhistelette enempää, suosittelen käymään ko. artistin kotisivuilla lukemassa, mitä hän todellisuudessa tarkoittaa. Ei kannata tuomita, ennen kuin ottaa selvää, mitä toinen ajattelee, ja sanoo. Suosittelen, vaikka ei olisi samaa mieltä, on silti valaisevaa ymmärtää ihmisiä, jotka edustavat muuta maailmankatsomuskantaa kuin oma. Minusta ainakin.
Niinpä.
- Anonyymi
Jokainen poliisi pitää tappaa! Poliisit yrittää tappaa työläiset! Poliisit on kusipäitä homoja!
- Anonyymi
Voit nyt pysyä piilossa, mutta sinut annetaan ilmi. Et voi ikuisuutta pysyä piilossa. Oletko valmis kansan revittäväksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767