MIHIN OIKEASTAAN KATOSI SE SUOSIKKINI nimim. Matti Heränen ?
Kirjoittanut: Matti Heränen ? 5.3.2007 klo 14.58
KUOLLUTTA KOIRAA EI KUKAAN VIITSI EDES POTKAISTA !
Kirjoittanut: Sallan Matti Keränen 5.3.2007 klo 14.56
Kuollutta koiraa ei tosiaankaan kukaan viitsi edes potkaista !
Mutta Sallan Matti Keränen se vaan ihastuttaa , vihastuttaa , raivostuttaa ja herättää aina pahaa porua !
Mihinkähän te ylläpito vetäisitte sen mainion huumorijuttunne Matti Heräsestä ?
Olisin oikein mielelläni jatkanut hauskalla huumorin linjalla !
EN OLE NÄET POHJIMMALTANI TIPPAAKAAN TODSIKKO !
JOS OLISIN , NIIN OLISIN JO AIKOJA SITTEN MENNYT NISKAKIIKKUUN ! ON OIKEIN MUKAVAA KISAILLA TÄÄLLÄ TEIDÄNLAISTNE HÖRHÖJEN KANSSA !
Tule takaisin sinä hauska veijari Matti Heränen , Sallasta !
2
1413
Vastaukset
- Matti Keranen Salla
06.03.2007 kello 12.50 Matti Keränen , Salla .
IPU:n EHDOKAS N:o 76 Lapin vaalipiiristä .
Arvoisat keskustelijat , lukijat , debatoijat , sensorit ja ylläpito !
Jos jätätte minujn juttuni noin yleensäkin rääpimättä , vääristelemättä ,
mielivaltaisesti sensuroimatta , niin aivan luonnollisesti tekisin hyvien
tapojen mukaisesti näin :
1) Keskittäisin tarinani yhteen ketjuun , jossa jokaisessa MINUN JUTUSSANI on
juuri minun käyttämäni rekisteröity Nikkini .
2) Mutta juuri te ylläpito olette lukinneet kaksi minun nikkiäni justiinsa tänä talvena.
En ymmärrä , että mitähän pahaa te olitte näkevinänne nikeissäni
” Matti-Keränen ” ja ” Matti-Keranen ” ?
3) Minun on keraasaan pakko kirjoitella villeillä nikeillä , koska rekisteröitymiseni
torpataan aina viikon sisällä.
4) Nuo kaikki soopaa ja paskaa sisältäneet herjat UFO:ista , Mars – ja Titan –
planeetoista olette juuri te ylläpidon nilkit itse heittäneet kehiin . Koska älyllistä
elämää ei moderini astronomian mukaan tule löytymään ainakaan aurinkokunnastamme , niin olen vastaillut ylläpidon typeryyksiin yhtä suurilla typeryyksillä !
5) Jos juttujani ei sensuroida mielinmäärin , niin minunkin juttutulvani alenee
kohtuulliseksi – pari – kolme – päivässä ! Älkää luulkokaan sensuroineillanne
potkivanne pitkälle !
KYLLÄ SUOMESTA LÖYTYY LUKUISIA VAPAITA FOORUMEITA !
LÖYTYY TOKI JOPA SALLAN MATILLEKIN !
PS. Sinä hauska , päivän tällä palstalla vieraillut nikki ” Matti Heränen ” !
Sanon tälle hauskalle nikille , että R I P ” Matti Heränen ” , vaikka Marsin
UFO:t sinut veivätkin ! - Anonyymi
2007 saattoi tuo pölkkypää vielä ilkkua viisaampiaan. Nyt on jauhot lopussa jolle kuulu Marinin bilettäjiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644202Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372484- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801302
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840