MIHIN OIKEASTAAN KATOSI SE SUOSIKKINI nimim. Matti Heränen ?
Kirjoittanut: Matti Heränen ? 5.3.2007 klo 14.58
KUOLLUTTA KOIRAA EI KUKAAN VIITSI EDES POTKAISTA !
Kirjoittanut: Sallan Matti Keränen 5.3.2007 klo 14.56
Kuollutta koiraa ei tosiaankaan kukaan viitsi edes potkaista !
Mutta Sallan Matti Keränen se vaan ihastuttaa , vihastuttaa , raivostuttaa ja herättää aina pahaa porua !
Mihinkähän te ylläpito vetäisitte sen mainion huumorijuttunne Matti Heräsestä ?
Olisin oikein mielelläni jatkanut hauskalla huumorin linjalla !
EN OLE NÄET POHJIMMALTANI TIPPAAKAAN TODSIKKO !
JOS OLISIN , NIIN OLISIN JO AIKOJA SITTEN MENNYT NISKAKIIKKUUN ! ON OIKEIN MUKAVAA KISAILLA TÄÄLLÄ TEIDÄNLAISTNE HÖRHÖJEN KANSSA !
Tule takaisin sinä hauska veijari Matti Heränen , Sallasta !
2
1397
Vastaukset
- Matti Keranen Salla
06.03.2007 kello 12.50 Matti Keränen , Salla .
IPU:n EHDOKAS N:o 76 Lapin vaalipiiristä .
Arvoisat keskustelijat , lukijat , debatoijat , sensorit ja ylläpito !
Jos jätätte minujn juttuni noin yleensäkin rääpimättä , vääristelemättä ,
mielivaltaisesti sensuroimatta , niin aivan luonnollisesti tekisin hyvien
tapojen mukaisesti näin :
1) Keskittäisin tarinani yhteen ketjuun , jossa jokaisessa MINUN JUTUSSANI on
juuri minun käyttämäni rekisteröity Nikkini .
2) Mutta juuri te ylläpito olette lukinneet kaksi minun nikkiäni justiinsa tänä talvena.
En ymmärrä , että mitähän pahaa te olitte näkevinänne nikeissäni
” Matti-Keränen ” ja ” Matti-Keranen ” ?
3) Minun on keraasaan pakko kirjoitella villeillä nikeillä , koska rekisteröitymiseni
torpataan aina viikon sisällä.
4) Nuo kaikki soopaa ja paskaa sisältäneet herjat UFO:ista , Mars – ja Titan –
planeetoista olette juuri te ylläpidon nilkit itse heittäneet kehiin . Koska älyllistä
elämää ei moderini astronomian mukaan tule löytymään ainakaan aurinkokunnastamme , niin olen vastaillut ylläpidon typeryyksiin yhtä suurilla typeryyksillä !
5) Jos juttujani ei sensuroida mielinmäärin , niin minunkin juttutulvani alenee
kohtuulliseksi – pari – kolme – päivässä ! Älkää luulkokaan sensuroineillanne
potkivanne pitkälle !
KYLLÄ SUOMESTA LÖYTYY LUKUISIA VAPAITA FOORUMEITA !
LÖYTYY TOKI JOPA SALLAN MATILLEKIN !
PS. Sinä hauska , päivän tällä palstalla vieraillut nikki ” Matti Heränen ” !
Sanon tälle hauskalle nikille , että R I P ” Matti Heränen ” , vaikka Marsin
UFO:t sinut veivätkin ! - Anonyymi
2007 saattoi tuo pölkkypää vielä ilkkua viisaampiaan. Nyt on jauhot lopussa jolle kuulu Marinin bilettäjiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728