Mihin hyväntekeväisyyteen perustuu Samaria??
Ei varmaankaan mihinkään,rahantekoa johtajalle.
Löytyykö ja onko kirjanpito valonkestävää?Ihmisten hyvällä mielellä lahjoitetulla tavaralla tehdään kauppaa ja ostetaan jumalattomia kiinteistöjä ja asuntoja.Mistä riittää rahaa hyväntekeväisyyteen?Maksetaanko touhusta lainkaan veroja?
Kun sovitaan että lahjoitetaan kuolinpesä täydellisenä,ja kun jälkeenpäin menee paikanpäälle,niin on kun sodan jäljiltä.Kaikki on revitty auki ja alas ja levitetty pitkin lattiaa.Kun asiasta huomauttaa,vastataan,me otamme vain sen mitä saadaan myytyä.Eli arvotavara,loput jää omaisten huolehdittavaksi,eli kaatopaikka,rahdit ja maksut.On semmonen tunne että joku rikastuu,kertokaa kenellä on kokemusta.
Samaria,jotain hämärää.
9
3011
Vastaukset
- samaa
mieltä kirjoittajan kanssa, mutta kyllähän se pitäisi ymmärtää, ettei nekään roskakuskeja ole.
miksi niiden pitäisi ottaa rikkinäisiä huonekaluja tai likaisia vaatteita ?- pankratow
Olen itse joutunut tyhjennyshommiin, siksi kommentoin. Jos annetaan jollekin firmalle tavarat sillä puheella, että viekää kaikki ja tehkää niille mitä haluatte, niin se tarkoittaa sitä, että kämppä on tyhjä heidän jäljiltään. Jos niitä tavaroita joutuu itse kuitenkin kuskaamaan kaatopaikalle, niin silloin on sama kuskata kerralla kaikki ja jättää nämä laupiaat nuolemaan näppejään.
- Kokemuksella
Annetaan pesä sillä perusteella että tyhjennetään.Arvotavara on korvaus siitä että huolehditaan että asunto on tyhjä.Meillä oli vastaava tapaus,luotettiin siihen että kuun vaihteessa voidaan luovuttaa avaimet pois tyhjennetystä asunnosta.Paskan marjat.Kaikki se tavara ja huonekalut kodinkoneet oltais voitu myydä itse.Siitä olisi saanut käteistä kaatopaikkakuormalle,nyt se meni omasta pussista,toiset möi tavarat.
- kjjhhg
pankratow kirjoitti:
Olen itse joutunut tyhjennyshommiin, siksi kommentoin. Jos annetaan jollekin firmalle tavarat sillä puheella, että viekää kaikki ja tehkää niille mitä haluatte, niin se tarkoittaa sitä, että kämppä on tyhjä heidän jäljiltään. Jos niitä tavaroita joutuu itse kuitenkin kuskaamaan kaatopaikalle, niin silloin on sama kuskata kerralla kaikki ja jättää nämä laupiaat nuolemaan näppejään.
Se on just näin.
- Heee
Kokemuksella kirjoitti:
Annetaan pesä sillä perusteella että tyhjennetään.Arvotavara on korvaus siitä että huolehditaan että asunto on tyhjä.Meillä oli vastaava tapaus,luotettiin siihen että kuun vaihteessa voidaan luovuttaa avaimet pois tyhjennetystä asunnosta.Paskan marjat.Kaikki se tavara ja huonekalut kodinkoneet oltais voitu myydä itse.Siitä olisi saanut käteistä kaatopaikkakuormalle,nyt se meni omasta pussista,toiset möi tavarat.
Soittaisin kuluttaja-asiamiehelle.
- Illby.
Heee kirjoitti:
Soittaisin kuluttaja-asiamiehelle.
Olen vuosia seurannut touhuja ja ihmetellyt, mihin se raha ja tavarasta saatu maksu mitä hyväuskoiset lahjoittaa oikein joutuu?Onko joku fiksu perustanut liiketoiminnan millä kierretetään veroja ja muita maksuja.Esm.puusepänverstas kai tarkoitettu entisten juoppojen työllistämiseksi,täys työllisyys ja huippuhinnat.Maksetaankohan niille edes palkkaa,ja mihin se raha menee?Ostetaan kiinteistöjä,vuokrataan ja saadaan lisää rahaa omaan taskuun.
Onko joku joskus saanut Samariasta mitään apua? - minä vaan
Illby. kirjoitti:
Olen vuosia seurannut touhuja ja ihmetellyt, mihin se raha ja tavarasta saatu maksu mitä hyväuskoiset lahjoittaa oikein joutuu?Onko joku fiksu perustanut liiketoiminnan millä kierretetään veroja ja muita maksuja.Esm.puusepänverstas kai tarkoitettu entisten juoppojen työllistämiseksi,täys työllisyys ja huippuhinnat.Maksetaankohan niille edes palkkaa,ja mihin se raha menee?Ostetaan kiinteistöjä,vuokrataan ja saadaan lisää rahaa omaan taskuun.
Onko joku joskus saanut Samariasta mitään apua?eiköhän niillä rahoilla makseta Betlehem ja samaria kodin kustannuksia ja työntekijöiden palkkoja. Eli näiden kahden alkoholiparantolan ylläpitoon ne kai menee.
- Anonyymi
Illby. kirjoitti:
Onko joku joskus saanut Samariasta mitään apua?Oisko rahanpesu missä rikollinen raha pestään kytköksiä rikollisjärjestöihin ei kestä päivän valo
- Anonyymi
Ei ole tietoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1784638Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372514- 1562182
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451170Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877