Oinas vei eikä sille mitään voi

grauhh

Välillä tuntuu siltä että ei edes huomaa mua mutta auta armias kun nähdään! Varattu perkele enkä tiedä mistään mitään muuta kuin sen että meillä on ihanaa ja hänkin tietää sen, nykyinen suhde on kuulemma kylmä... sain sen vähän aikaa sitten jopa ikävöimään itseäni mikä ei härältä onnistu oinaan suhteen kovin monesti?

4

1450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähty on

oinaan luonteeseen kuuluu tyypillisesti itsekeskeisyys ja narsismi. Äijä viihdyttää itseään luonasi, pienellä surkuttelulla saa vielä sympatiapisteet päälle. Tuskin haluaa eroa liitostaan, koska se toimii hyvänä verukkeena ettei tarvitse syventää suhdettaan sinuun. Ja lisäksi jos huolto pelaa kotona, eihän sellaisista eduista pikku romanssin takia kannata luopua... Ja jos tuntuu että sait hänet ikävöimään itseäsi, tarkoittaa vain sitä, että oinas tykkää pienistä haasteista ja jännityksestä, ja sitähän tästä suhteestanne juuri hakee.

Ikävä kaataa kylmää vettä niskaan, mutta ota järki käteen hyvä ihminen, ennenkuin juutut p..aan.

• eri mieltä oinaasta

Oinas ei todellakaan ole mukavuudenhaluinen peluri luuseri, vaan nopeita päätöksiä ja äkkilähtöjä tekevä henkilö. Oinas lähtee suhteesta kuin hauki rannasta, jos suhde on osittautunut kylmäksi ja kuolleeksi ja uusi rakkaus astuu kehiin. Silloin ei ulkopuoliset paineet taikka suvun mielipiteet paljon paina. Oinas ei märehdi vanhoja, vaan suunta on elämässä eteenpäin parempaan huomiseen.

• Oinastyyti*
        eri mieltä oinaasta kirjoitti:

Oinas ei todellakaan ole mukavuudenhaluinen peluri luuseri, vaan nopeita päätöksiä ja äkkilähtöjä tekevä henkilö. Oinas lähtee suhteesta kuin hauki rannasta, jos suhde on osittautunut kylmäksi ja kuolleeksi ja uusi rakkaus astuu kehiin. Silloin ei ulkopuoliset paineet taikka suvun mielipiteet paljon paina. Oinas ei märehdi vanhoja, vaan suunta on elämässä eteenpäin parempaan huomiseen.

Tää pätee minuun! Mä voin sanoa olevani niin itsekäs, että mä lähden just toisten mielipiteistä piittaamatta, jos suhde osoittautuu mulle epämukavaksi. Jos jutusta ei tule mitään niin ei tule ja ei muuta kuin suunta kohti parempaa huomista :)Meillä on vaan yksi elämä, eikös sitä kannattaisi elää onnellisena..ainakin pyrkiä siihen.

• todellakin
        eri mieltä oinaasta kirjoitti:

Itse oinasnaisena tiedän että asia näin on ja tulee aina olemaankin.emme voi luonteellemme mitään.mutta jos se oikea sattuu tulemaan,,,,,ninn kyllä kaikkemme teemme että saamme sen kiinni pidettyä.itse löysin sen oikea kaksosmiehestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      257
      6977
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4564
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      140
      3286
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      159
      2364
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1890
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      173
      1641
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1518
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1514
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1415
    10. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      35
      1229
    Aihe