Mulla on Welhon nettiliittymä ja käyttiksenä XP. Olin asentanut Tiny palomuurin ja AVG antiviruksen. Lauantaina netti lopetti toimintansa ja sitä aukoessa tuli: sivua ei löydy. Welhon yhteydet olivat kuitenkin kunnossa ja kun poistin palomuurin niin netti rupesi toimimaan. Asensin tämän jälkeen Zone alarmin ja netti ei toiminut..... otin palomuurin pois ja netti toimi edelleen.
Asensin nyt viimeksi Comodon palomuurin eikä netti taaskaan toimi. Missähän vika voisi olla?
Minulla ei ole XP:n omaa palomuuria käytössä eikä myöskään windowsin automaattisia päivityksiä.
Joka kerta kun olen poistanut palomuurin niin olen tehnyt sen asianmukaisesti ohjauspaneelin kautta: lisää tai poista sovellus kuvakkeen kautta.
En ole myöskään asentanut mitään muitakaan ohjelmia tms. ainoastaan perus mummosurffausta :-)
Osaisiko joku auttaa? Kiitos asiallisesta avusta
Palomuuri ja Welho
ongelmaa
1
200
Vastaukset
- just me
Kysymys kuuluu poistitko vanhat palomuuriohjelmat, ennenkuin asensit uusia? Oikea tapa on imuroida vaikkapa tuo viimeksi mainitsemasi kovalevylle (omat tiedostot). Katso vain mikä se tiedostonimi on. Sulje internetyhteys poista kaikki palomuuriohjelmat, tarkista koneesi virustorjuntaohjelmalla ja vaikkapa Ad-Aware ohjelmalla http://www.lavasoft.com/ ja sieltä kyseinen ohjelma. Käynnistä kone uudelleen ja asenna comodo. Nyt kaiken pitäisi toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807