Eli mitä astiasarjaa olette keränneet/ajatelleet kerätä arkiastiasarjaksi häälahjojen ym. muodossa? Etenkin kiinnostaa lähimmän viiden vuoden aikana astiasarjansa hankkineet/hankkimassa olevat.
Mitä astiasarjaa
7
1754
Vastaukset
- Rouva O
Pinkkinä :o)
- se käy myös juhlalisempaan ...
kivitavara on aina kivitavaraa. kaikki kestää konepesun ja uunin.
Sitten toinen arki-astiasto on kermasaven oliivi, ne sointuu myös ompun kanssa yhteen. Juhla astastoina meillä villeroyn French garden, sitä ei enää valmisteta sekä new wave, joka suht uus sarja. Arabian teemaa on aamiais kippoin aja kuppeina. - veitikka1
on aamu-/ilta-/päiväpala kuppeina lautasina Iittalan pinkki Origo. Sit sunnuntai/vieraskuppeina Arabian valkoinen paratiisi (ei enään valmisteta), ruokalautasina samaa sarjaa valkoista teemaa (passaavat yksiin lautasten osalta, paratiisia kun ei enään saanut, piti ottaa lisäksi teemaa). Jälkkärikuppeina on Iittalan kirkasta Vernaa, juomalaseina kirkas kartio. Sit juhla-astiastona on Villeroy&Bochin Ivoire.
Näistä lahjaksi pyysimme Origoa, Teemaa ja Vernaa. Muut on hankittu itse.- vaimoke
Me toivottiin Pentikin vaniljaa ja saatiinkin lähes kaikki mitä halusimme. Todella tyylikäs astiasto ja käy kaikkien värien kanssa.
- här
vaimoke kirjoitti:
Me toivottiin Pentikin vaniljaa ja saatiinkin lähes kaikki mitä halusimme. Todella tyylikäs astiasto ja käy kaikkien värien kanssa.
Meille myös Pentikin Vaniljaa ja laseiksi Villeroy & Bochin Retro Country. Sitten arkeen Arabian Teemaa valkoisena höystettynä Muumeilla. Arkiastiat ostettu itse.
- Anni
Valkoinen käy kaiken kanssa, jos on väristä epävarma.
- Aino..........................
sopii väriensä puolesta kattaukseen jouluna ja juhannuksena! Olen tykännyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624113Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552131
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830