Olen muutamassa viestissäni tällä palstalla moittinut Macbookin näyttöä katselukulman osalta surkeaksi. Olen nyt tehnyt uudelleen vertailuja parin pc-läppärin (Dell ja Hp) sekä parin FujizuSiemensin pöytälitun kera ja on todettava ettei Macbook olekaan sen huonompi. Joudun siis ottamaan hiukan sanojani takaisin tältä osin.
Asia lienee niin, että kun kotona käytän päänäyttönä isoa crt:tä ja mavbookin näyttö on auki siinä vieressä, niin kasitykseni sen laadusta muodostui kohtuuttoman huonoksi. Nyt uudelleen vertaillessani näyttää siltä että se on samaa luokkaa katselukulman osalta kuin nämä muutkin. Littunäytöt vain eivä liene kovin kaksisia vasta kuin siellä hintahaitarin yläpäässä seitsemän sataa viiva tuhat euroa ja siitä ylöspäin löytynee ainakin Applelta ja Eizolta hyviä näyttöjä myös littuina. Noihin halvempiin pitäisi vissiin alkaa tutustua tarkemmin josko sieltä joku laadukkaampi vaikka löytyisi. iMacin näyttöä ei minulla ole nyt tässä mahdollisuutta nähdä,miten siinä on katselukulman laita, mutta kun viimeksi liikkeessä sellaisen näin, niin mielikuvani oli ihan positiivinen siitä.
Pahoittelen,että olen aiheettoman kielteistä kuvaa tuon macbookin näytön laadusta täällä markkinoinut.
MB ja katselukulma
Mika....
1
243
Vastaukset
- rrr
Mukavaa, että näinkin päin tulee asioihin kommentteja.
Kun vain me muutkin (varsinkin itseäni tässä soimaan) oppisimme paljastamaan erehtyväisyytemme.
Hyvää kevättä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336224- 345723
- 293224
- 342554
- 452540
- 152218
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749- 131735
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727