Hei kaikki retkeilijämiehet! Onkohan Samppalinnanmäen eräretket jo alkaneet? Voiko tällä säällä jo bongata yksinäisen miesretkeilijän niiltä myllyn juurelta? Olisi hauskaa etkeillä yhdessä...
samppalinna
3
590
Vastaukset
- Rippe-li
Moiccis!
Kyllähän siellä miehiä näkyy. Ainakin yks keskustan kolli. Tumma ja hyvännäköinen. Pörräilen siellä viikonlopun "eräretkeilyn" parissa.- Tom-boner
Hei Marqq ja Rippeli!
Voitaisko sopii jotkut kimppatreffit? Nähtäis vaikka siin Myllyn vasemmalla puolella vaiks tänään klo:17:00?
Mut tunnistaa parhaiten viiksistä ja nahkaisesta lippalakista. Mulla on yllä kireät, vaaleat farkut, punainen flanellipaita jne.
Pistäkää tänne tuntomerkkejä jos haluutte nähdä siellä tänään? - MarQQ
Tom-boner kirjoitti:
Hei Marqq ja Rippeli!
Voitaisko sopii jotkut kimppatreffit? Nähtäis vaikka siin Myllyn vasemmalla puolella vaiks tänään klo:17:00?
Mut tunnistaa parhaiten viiksistä ja nahkaisesta lippalakista. Mulla on yllä kireät, vaaleat farkut, punainen flanellipaita jne.
Pistäkää tänne tuntomerkkejä jos haluutte nähdä siellä tänään?olisi mahtavaa, nyt on hyvä sää peuhata. haluan tulokset sitten kurkusta alas asti, toivottavasti ei oo ongelma? mulla on käsilaukku, siitä tunnistaa mut. pian nähdään 3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980