Mitä mieltä ootte noista kinroudeista. Eikö se kuitenkin kiinalainen oo. Onko hyviä vai huonoja kokemuksia, kertokaa. Oon hankkomassa mopoo, mielellään customia, ois kiva tietää kannattaako ostaa vai ei. Ja jos on myynnissä nii voi tarjousta ja kuvia laittaa osotteeseen mape_n@hotmail.com
kinroad
65
17381
Vastaukset
- hanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Älä koske niihin jos haluat päästä vähällä ja etenkin päästä ajamaan.
Ne ovat kokoajan huollossa ja muutekin niin saatanan ruman näkönenkin
On kalliimmissakin vikoja, mutta noista kinkuista ei saa mitään rahan vstiketta.
Kalliimmista saa enemän, vaikka nekään eivät ole mitään hyviä.
Kyllä miuta nolottais ajaa kinkulla.
Ja nelari ihan paska näissä kokoluokissa....- muuten
Onko Solifer ihan paska? Ainakin se on jyhkeämmän oloinen kuin Zoner.
Hakusessa ei ole mikään kallis menopeli, eikä ole tarvista osallistua mopopoikien kauneuskilpailuihin. - hanaaaaaaaaaaaaaaaa
muuten kirjoitti:
Hakusessa ei ole mikään kallis menopeli, eikä ole tarvista osallistua mopopoikien kauneuskilpailuihin.Siitä en ole saanut kokemuksia
- brbrggbb
muuten kirjoitti:
Hakusessa ei ole mikään kallis menopeli, eikä ole tarvista osallistua mopopoikien kauneuskilpailuihin.solifer tehää nykyää kiinas ja on nelari,, Eli ?
paska :p
ja on muute iha vitu ruman näkönen
- Xintiang
Itselläni on custom Kinroadin moottorilla, 22000km.
Paljon matkaa edessäpäin.
Ajoasento oli kökkyrä, muutin jalkatappeja.
Vaihdevivun toiminnan käänsin moottoripyöräjärjestykseen.
Pakoventtiilin välys pitää olla reilun äänekäs,
0,15mm eikä 0,05mm. Muuten kansi pilaantuu.
Jännitteensäädin on akkua kuivattava, 15 Volttia.
Takuuvaraosat oli samoja. Mutta mopo toimii.
Ketjuvetoisissa kiinalaisissa takarattaan joutuu laittamaan
kiinteäksi. Laakerointi ja kumit kuluvat. Ei paha, 10000km-.
Isoissa maastomalleissa runko tärisi ja joskus murtuili.
Pitkät runkoputket resonoivat pahemmin kuin customissa.
Paremmin tavaratilaa ja kurasuojaa on skoottereissa.
Eikä ole ketjun kanssa ähläystä.
Variaaattorin painoja joutunee vanhemmiten keventämään.
Soliferin takajarru on ollut heikohko rumpu.
K-Rauta ja Hobbyhall myy jo levyjarrullista stereoperällistä.
Valotkin ovat halogeenit. Hintaa on muutama sata lisää.
Skoottereissa on kovempi ja kantavampi jousitus. - kinroad=ongelmajäte
mulla on kokemusta kinroadista se oli täyttä helvettiä. nelitahtipaskalaiska kone, saatanasti kuristettu, ja aivan sikamaisen ruman näköisiä ainaki se gy50 etulokariki on niinku joku lintulauta =D älä vaan mee ostamaan et pääse ikinä ajelemaan mulla kesti noin 2000km ajaa nii leikkas kiinni. ja muutenki oli huollossa kokoajan.
sitten tulin järkiini ja ostin derbin- Noob STFU!
Derbi on sukka!!
- kiinan ihmeet
elä missään nimessä osta kingroadia, muutamalla tutullla on ja koneet ei jaksa ylä mäkeen vetää kun ykösellä, jarrurummut halkeilee rungot ei kestä, ja tutulla katkes ketju ja vetäs sen koneesta läpi lohko halkes ja etu lokarikiin semmonen mela että huh huh. ELÄ EES AJATTELE OSTAA KINGROADIA!!!!!!!!!
- ma_ke
Itselläni on gy50, ja olen ollut todella tyytyväinen. Kilometrejä ei ole kuin 1500 km, mutta kestää kyllä jatkossakin, uskon näin. Ja onhan se hyvä teini poikien verrata gy50, johonkin derbi, kun mopoilla on noin 2000 euroa hinta eroa... että sillä viisii.
Itse olen tuossa ulkonäkö asiassa melko samoilla linjoilla, ja itsekin olen muuttanut oman gy50 ulkonäköä melkoisesti, mutta toisaaltaan miten paljon voit ruveta haukkumaan mopon ulkonäköä, joka maksaa uutena reilusti alle tonnin.
EI KOVIN VIISASTA.
Ja lopettakaa te ,jotka ette omista omaa gy50 niitten haukkuminen. tai te jotka kerrotte, että te ette omista, mutta teidän tuttavan tuttavan kaima omisti joskus, ja se ei nimeen omaan kestänyt kuin 200 metriä ja sitten kone leipo kiinni, ja sitten mutterit irtosi ja lopuksi koko mopo räjähti paskaks . . . ei kyllä kuulosta kovin uskottavalta.
Eli ei viitsitä verrata täytekakun ja paskakasan makua toisiinsa. Eurooppalainen on eurooppalainen, ja kiinalainen on kiinalainen, EKS NII. - hanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ma_ke kirjoitti:
Itselläni on gy50, ja olen ollut todella tyytyväinen. Kilometrejä ei ole kuin 1500 km, mutta kestää kyllä jatkossakin, uskon näin. Ja onhan se hyvä teini poikien verrata gy50, johonkin derbi, kun mopoilla on noin 2000 euroa hinta eroa... että sillä viisii.
Itse olen tuossa ulkonäkö asiassa melko samoilla linjoilla, ja itsekin olen muuttanut oman gy50 ulkonäköä melkoisesti, mutta toisaaltaan miten paljon voit ruveta haukkumaan mopon ulkonäköä, joka maksaa uutena reilusti alle tonnin.
EI KOVIN VIISASTA.
Ja lopettakaa te ,jotka ette omista omaa gy50 niitten haukkuminen. tai te jotka kerrotte, että te ette omista, mutta teidän tuttavan tuttavan kaima omisti joskus, ja se ei nimeen omaan kestänyt kuin 200 metriä ja sitten kone leipo kiinni, ja sitten mutterit irtosi ja lopuksi koko mopo räjähti paskaks . . . ei kyllä kuulosta kovin uskottavalta.
Eli ei viitsitä verrata täytekakun ja paskakasan makua toisiinsa. Eurooppalainen on eurooppalainen, ja kiinalainen on kiinalainen, EKS NII.Jos vain haluat että moposi on enemmän ajokunnossa kuin ajounnottomana niin suosittelisin muuta. En ma ke:na menisi niin kauheesti kehumaan jos noin vähän kilometrejä takana.
Itselläni Derbissä 13500 kilometriä ja ainut vika, että meni akku paskaks kun akkuvedet olivat kadonneet.
Ja ei uusenduro loppujen lopuksi maksa, jos ajattelee sen, mitä sillä vielä saa.
Eli vaikka 2800euroa maksavasta moposta voi saada yli 2000 euroa muutaman vuoden jälkeen (riippu mitä tehty)
Taas noin halvasta gyystä jos pyydetään 300-400 euroa, niin kukaan ei osta sitä, koska muutaman sadan euron lisäys niin saa jo uuden...
Täälläkin 2 gyytä myynnissä 200-300 euroa ja ihan päälleppäin näyttävät uusilta, mutta kun ei mene niin ei mene kaupaks.
Eli uus enduro ei tule sen kalliimmaksi, päinvastoin, koska silloin ei tarvitse tehdä suuria kosmeettisia muutoksia. Ja vaikka kaikki viat gyyssä menisikin takuuseen, niin mopollahan on tarkoitus loppujenlopuksi ajaa ei käyttää korjaamolla.
Ja käytetystä uus endurosta sitten:
Se on ihan hyvä valinta(parempi kuin gyy)
Ostin muutama vuosi sitten derbin (minulla siis oli kaksi derbiä) joka maksoi käytettynä 1200 euroa. Kone oli hyvässä kunnossa. Katteissa moittimisen varaa.
Viime syksynä myin pois, mutta sitäennen maalasin itse ruiskulla katteet, ja vaihoin minivilkkua ja muuta siihen. Myyessä sain siitä jopa 1550euroa. Eli käytetyssä voit jäädä reippaasti voitoolle. Tuunaus ei maksanut kuin alta 100 euroa.
Eli jättäkää hyvät ihmiset se gyy hyllylle, ostakaa mielummin käytetty uusenduro.
En kyllä sitä hyväksy, että sellaiset ihmiset tulevat tänne moittiaan jotka saavat mitä haluavat isältä vähän pyytämällä.
Nykyinen derbini oli 2000 euron arvoinen eli käytettynä sekin. Itse olen rahat siihen uurastanut, tehnyt työtä ja muuta.
Ja onneksi rahat saivat myös vastinetta.
Minulla ei ole mitään gyytä vastaan, mutta täällä kun on niin osaamatonta porukkaa niin en usko että gyy on heille se oikea. Koska todennäköisemmin siihen tulee enemmän vikoja ja sit gyytä ollaan viemässä huoltamolta toiseen kun itse ei voida korjata jotain pikkujuttua. - hanaaaaaaaaaaaaaaaaa
hanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Jos vain haluat että moposi on enemmän ajokunnossa kuin ajounnottomana niin suosittelisin muuta. En ma ke:na menisi niin kauheesti kehumaan jos noin vähän kilometrejä takana.
Itselläni Derbissä 13500 kilometriä ja ainut vika, että meni akku paskaks kun akkuvedet olivat kadonneet.
Ja ei uusenduro loppujen lopuksi maksa, jos ajattelee sen, mitä sillä vielä saa.
Eli vaikka 2800euroa maksavasta moposta voi saada yli 2000 euroa muutaman vuoden jälkeen (riippu mitä tehty)
Taas noin halvasta gyystä jos pyydetään 300-400 euroa, niin kukaan ei osta sitä, koska muutaman sadan euron lisäys niin saa jo uuden...
Täälläkin 2 gyytä myynnissä 200-300 euroa ja ihan päälleppäin näyttävät uusilta, mutta kun ei mene niin ei mene kaupaks.
Eli uus enduro ei tule sen kalliimmaksi, päinvastoin, koska silloin ei tarvitse tehdä suuria kosmeettisia muutoksia. Ja vaikka kaikki viat gyyssä menisikin takuuseen, niin mopollahan on tarkoitus loppujenlopuksi ajaa ei käyttää korjaamolla.
Ja käytetystä uus endurosta sitten:
Se on ihan hyvä valinta(parempi kuin gyy)
Ostin muutama vuosi sitten derbin (minulla siis oli kaksi derbiä) joka maksoi käytettynä 1200 euroa. Kone oli hyvässä kunnossa. Katteissa moittimisen varaa.
Viime syksynä myin pois, mutta sitäennen maalasin itse ruiskulla katteet, ja vaihoin minivilkkua ja muuta siihen. Myyessä sain siitä jopa 1550euroa. Eli käytetyssä voit jäädä reippaasti voitoolle. Tuunaus ei maksanut kuin alta 100 euroa.
Eli jättäkää hyvät ihmiset se gyy hyllylle, ostakaa mielummin käytetty uusenduro.
En kyllä sitä hyväksy, että sellaiset ihmiset tulevat tänne moittiaan jotka saavat mitä haluavat isältä vähän pyytämällä.
Nykyinen derbini oli 2000 euron arvoinen eli käytettynä sekin. Itse olen rahat siihen uurastanut, tehnyt työtä ja muuta.
Ja onneksi rahat saivat myös vastinetta.
Minulla ei ole mitään gyytä vastaan, mutta täällä kun on niin osaamatonta porukkaa niin en usko että gyy on heille se oikea. Koska todennäköisemmin siihen tulee enemmän vikoja ja sit gyytä ollaan viemässä huoltamolta toiseen kun itse ei voida korjata jotain pikkujuttua.Ja juuri palatakseni tuohon kilometrimäärään.
ma ke sanoi että hän on ajanut 1500 kilometriä ja uskoo että paljon kilometrejä edessä päin.
Tuo on niin naurettava määrä kilsoja, että oikein naurattaa. Sen takia et voi sanoa gyyn olevan hyvä. Ja eikä se mikään uskon asia ole jos kilometrejä on edessä päin.
Tai no gyyläisten vissiin pitää uskoa siihen vaikka toivoa ei ole. - Uuuuuusi Kinroad
ma_ke kirjoitti:
EI KOVIN VIISASTA.
Eli ei viitsitä verrata täytekakun ja paskakasan makua toisiinsa. Eurooppalainen on eurooppalainen, ja kiinalainen on kiinalainen, EKS NII.Terve! Yritä ymmärtää mitä kirjoitan koska minä en osaa niin paljon suomea... nå niin minä sain uuden kinroadin (mun ensimmäinen mopo XD) 29,9,07 se on vain menny 100km mutta se ei helvetissä jaksa ylimäkeä vain ykkösellä... se menee reiulut 55km/h... okej minä en ole ihan hyvä mopon korjaamisesta ja niin mutta voisinko jollain tavalla tehdä että se jaksais enemmän?? olkaa kiltti ja vastakaaa!
- mikkkkkko
ma_ke kirjoitti:
EI KOVIN VIISASTA.
Eli ei viitsitä verrata täytekakun ja paskakasan makua toisiinsa. Eurooppalainen on eurooppalainen, ja kiinalainen on kiinalainen, EKS NII.Itelläni on kinroad ja ihan hyvin sillä ajo ne ensimmäiset pari sataa kilometriä.Nyt se on ihan paskana ku on ajettu vaan vähän päälle 500 km.Yks päällä ei kulje kuin mahtavat 35 km ja hyytyy heti ylämäkeen ja kaks päällä hyytyy suorallekkin.Kinroadia ei kannata tosissaaaan ostaa.
- suurkalastaja :D
ma_ke kirjoitti:
EI KOVIN VIISASTA.
Eli ei viitsitä verrata täytekakun ja paskakasan makua toisiinsa. Eurooppalainen on eurooppalainen, ja kiinalainen on kiinalainen, EKS NII.Itse ostin Kinroad xt50gy-2 08 vuoden enduron olisiko kellään kyseistä mopoa ja voisitteko kertoa kokemuksistanne mopoa kohtaan huom vain ne jotka omistavat mopon, eikä ne jonka kaverilla on mopo
- Latomeri
ma_ke kirjoitti:
EI KOVIN VIISASTA.
Eli ei viitsitä verrata täytekakun ja paskakasan makua toisiinsa. Eurooppalainen on eurooppalainen, ja kiinalainen on kiinalainen, EKS NII.Kyllä sillä halvallaki hyvän saa.. Ja tuo hajoaminenkin johtuu hyvin PITKÄLTI siitä että kuinka mopon huoltoo, meidän keewayllä ajettu 16000 onnellista kilometriä
- 22222222222
Uuuuuusi Kinroad kirjoitti:
Terve! Yritä ymmärtää mitä kirjoitan koska minä en osaa niin paljon suomea... nå niin minä sain uuden kinroadin (mun ensimmäinen mopo XD) 29,9,07 se on vain menny 100km mutta se ei helvetissä jaksa ylimäkeä vain ykkösellä... se menee reiulut 55km/h... okej minä en ole ihan hyvä mopon korjaamisesta ja niin mutta voisinko jollain tavalla tehdä että se jaksais enemmän?? olkaa kiltti ja vastakaaa!
ensin pitää ajaa sisään ajoa 500KM että mäntä tottuu moottoriin.
- kaasari
mikkkkkko kirjoitti:
Itelläni on kinroad ja ihan hyvin sillä ajo ne ensimmäiset pari sataa kilometriä.Nyt se on ihan paskana ku on ajettu vaan vähän päälle 500 km.Yks päällä ei kulje kuin mahtavat 35 km ja hyytyy heti ylämäkeen ja kaks päällä hyytyy suorallekkin.Kinroadia ei kannata tosissaaaan ostaa.
oisko kannattanu lisätä öljyy ;D
- jasuuuuuuuu
Uuuuuusi Kinroad kirjoitti:
Terve! Yritä ymmärtää mitä kirjoitan koska minä en osaa niin paljon suomea... nå niin minä sain uuden kinroadin (mun ensimmäinen mopo XD) 29,9,07 se on vain menny 100km mutta se ei helvetissä jaksa ylimäkeä vain ykkösellä... se menee reiulut 55km/h... okej minä en ole ihan hyvä mopon korjaamisesta ja niin mutta voisinko jollain tavalla tehdä että se jaksais enemmän?? olkaa kiltti ja vastakaaa!
sieltä vois ottaa imukaulasta kureja pois sekä laittaa isompaa suutinta ja alkukäyrästä kurit pois ja hukkaputki tukkoon
- Anonyymi
nimessä ei ole G kirjainta...
- mullo
mulla on tommone gy50. vuoden se on mulla ollu eikä oo ollu muuta vikaa, ku mittari vaijeri katkes 200km jälkeen. mut senki sai takuuseen uuden. mulla se kulkee 60-65km/h. pientä laittoo ulkonäköön nii ihan hyvä mopo. http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/54 999/cat/500
siinä ois kuvaa- ihmiennnn
juu mulla on yamasaki jossa on 1 ylös ja loput alas ja kulkee ihan kiitettävästi kun otin kaikki kurit vekee kaasarin kurkussa on kuristus ja ilman suodattimessa pakarissa ja enpä muista oikein enempää vakio välityksillä se meni sen 80 mutta muutin eturattaan 16 niin menee sen lähelle 90
- mulla on
mulla on tommone gy50. vuoden se on mulla ollu eikä oo ollu muuta vikaa, ku mittari vaijeri katkes 200km jälkeen. mut senki sai takuuseen uuden. mulla se kulkee 60-65km/h. pientä laittoo ulkonäköön nii ihan hyvä mopo. http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/54 999/cat/500
siinä ois kuvaa- mulla o
tuosa korjaus linkkiin. tuli viestiki näköjään pariin kertaan :D http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/54999/cat/500
- ...
mulla o kirjoitti:
tuosa korjaus linkkiin. tuli viestiki näköjään pariin kertaan :D http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/54999/cat/500
Kumpi olis parempi?Suzuki s1 vai kinroadxt
- AiSiAn tuntija
... kirjoitti:
osta yamaha dt-50r se on luotettava peli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 et silleee...
- joku vaan
AiSiAn tuntija kirjoitti:
osta yamaha dt-50r se on luotettava peli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 et silleee...
Entäpä kinroadin strong wind 50cc kyykky niin että onko kennelläkään mitään kokemuksia kyseisestä ajoneuvosta, että hyytyykö ylämäkeen ja leviääkö helposti? Niin ajattelin vaan että kannattaako ostaa?
- uuuuuuuuuuu
... kirjoitti:
S1!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
... kirjoitti:
osta yamaha dt
tai sitte se Suzuki..
- kinu is shit(good)shit(good)
Osta pois jos mielesi niin tekee! niin minunkin ja kappas vaan! kinu seisoo pihassa, mutta ihme ja kumma ei rikkinäisenä KOSKA:
-Purin koko mopon ja kasasin uudestaan
-tarkastan ruuvit vähän välein
-öljyt on myös hyvä kahtoa
-itse tuunaa sitä vähän niin ei näytä niin rumalta
-startin heittaa vittuun siitä
-vaihtaa kaasuttimen ja kurku (kaasari vastaa 9mm lorton SHA:ta)
Noniin siinä ne neuvot olikin jos meinaat ehjänä ajaa mopolla.
Siis nuo on tarkoitettu enduro GY50:seen mutta jos meinaat prinnsin ostaa(kustomin) niin luulen että nuita silti kannattaa noudattaa(kaikki ei välttämättä mahdollista kustomissa)- Gy50
elikkäs miten niin 9mm ku itellä ainaskii oli vakiona 17mm De ni nykyää 17mm mikuuni ja skyteamin 90cc kone. Nii ei siinä vanhassakaa mitää vikaa ollu mut teki mieli;) nii kannattaa ottaa poksista rajotin pois porata imukaulasta kannen puoleiset kurit pois ja sitte 12-13 piikin eturissa nii jaksaa kiertää loppuu asti. mulla ajettu vähä vajaa 4000 ja hyvin on kestäny. noilla "virityksillä" vakio koneella hyökkää sen 65-70 iha helposti seuraava minkä voi tehä nii avartaa kansi.Lisää kinroadeista on http://kinroad.foorumit.fi/index.php
- kinu is shit(good)shit(good)
Gy50 kirjoitti:
elikkäs miten niin 9mm ku itellä ainaskii oli vakiona 17mm De ni nykyää 17mm mikuuni ja skyteamin 90cc kone. Nii ei siinä vanhassakaa mitää vikaa ollu mut teki mieli;) nii kannattaa ottaa poksista rajotin pois porata imukaulasta kannen puoleiset kurit pois ja sitte 12-13 piikin eturissa nii jaksaa kiertää loppuu asti. mulla ajettu vähä vajaa 4000 ja hyvin on kestäny. noilla "virityksillä" vakio koneella hyökkää sen 65-70 iha helposti seuraava minkä voi tehä nii avartaa kansi.Lisää kinroadeista on http://kinroad.foorumit.fi/index.php
17mm deni on toisesta päästä sen 17mm mutta toisesta päästä 9mm. Siis jos ei poraa sitä.
Ja jos mikunia vertaa tohon niin ei jumalauta!
- Nimetön
´mulla on kingroad ja sillä on ajettu 3500km eikä ole ollu mitään vikaa.minä voin suositella
- Kirsse
Sama täällä. parhaimmillaan yltänyt yli 90km/h vakiona.Moottorin huohotinputki käännettiin poispäin ilmaputsarista kun se tuppasi jäätymään talvisin.
Sen jälkeen käynnistynyt aina ja varmasti kovallakin pakkasella. Muuten toimiva ja varma peli ollut.
T:Mopoileva nainen - ---------
Kirsse kirjoitti:
Sama täällä. parhaimmillaan yltänyt yli 90km/h vakiona.Moottorin huohotinputki käännettiin poispäin ilmaputsarista kun se tuppasi jäätymään talvisin.
Sen jälkeen käynnistynyt aina ja varmasti kovallakin pakkasella. Muuten toimiva ja varma peli ollut.
T:Mopoileva nainenJos ei nii kirsseltä jäänyt kurit laittamatta maahantuojalla. -_-'
- moboman
hyvä on 22ooo km rullattu ja toimii. en oo vaihtanut kuin mittarinvaijerin
- arskippeli
se kulkee lujaa ja on aika hyvä ajaa. Entiiä onko muita huonoja puolia ko se että ei meinaa osia löytyä.
- jeajou
eiks monkin osat käyny tähän
- wele
siihen käy honda mankin ja kopioiden moottorin osat
- temet
HEI!
mul on toi kinroad zoner onko siinä kurit pakoputkessa et saisin enemmän vääntöö ja vauhtia (niil on hyvä keulia :D - PÄHKINÄ-päs-
Nyt kaikki jotka haluaa tietoo kinroadeista ni tälläselle sivulle http://kinroad.servut.us/joomla/
Siellä käy varmaan eniten kinkuista tietävää porukkaa!!!!!!! - Elsuri
mul on kinroad. KYl se on kulkenu mut piti viedä heti huoltoo.Takuu kyl korvaa alus kaikki.Kannattaa kai ostaa joku vähän parempi nimittäin tosa on paljon pikku vikoja
- theheman
Kinroad on loistava valinta jos ei ole halua/varaa ostaa kyseisiä barbeja. Vaikka kinroadissa onkin joskus vikoja, kehittyy korjaustaitosi koko ajan toisin kuin "Pappa betalar hii derbionihq" mopoissa. Ja ne jotka väittävät kinroadia laiskaksi saavat miettiä uuestaan. mun kinroadi jaksaa ylämäen kuin ylämäen väh. 3 vaihteella. Ja jo pienellä virillä saat menopelisi kulkemaan kovempaa kuin mitkään derbit. Että oon kyllä huomannu kuinka derpipoikia vituttaa ku oon kinroadilla pyyhältäny ohi. Että sillälailla.
- sdfsdfsdf
theheman kirjoitti:
Kinroad on loistava valinta jos ei ole halua/varaa ostaa kyseisiä barbeja. Vaikka kinroadissa onkin joskus vikoja, kehittyy korjaustaitosi koko ajan toisin kuin "Pappa betalar hii derbionihq" mopoissa. Ja ne jotka väittävät kinroadia laiskaksi saavat miettiä uuestaan. mun kinroadi jaksaa ylämäen kuin ylämäen väh. 3 vaihteella. Ja jo pienellä virillä saat menopelisi kulkemaan kovempaa kuin mitkään derbit. Että oon kyllä huomannu kuinka derpipoikia vituttaa ku oon kinroadilla pyyhältäny ohi. Että sillälailla.
Totuushan on että vakiona kiinalaiset jättävät kaikki muut taaksensa nopeudessa.
Omat kokemukset:
tulin mäkeen vaihteella 4 ja menin ylös asti vaihteella 4. (Skyteam)
Kinroad tuli mäkeen vaihteella 4 ja piti vaihtaan vaihde 2 että jaksoi mennä.
Kinroadissa on ehkä hieman liian suuret välit. Mutta alamäen kun saa taakseen ja kierrosrajotin on pois, nii kyllä sitten menee. - ZEEKEE
theheman kirjoitti:
Tämä oli asiallinen teksti :) Pyyhkäsin mun kinroadil derbin ohi ja tää jätkä pysähty valoihin samaa aikaa ja se huutaa tuu tappelee? :D no ite oon 21v ja tää minipoju oli just sen 15v :D pyörittelin päätä nauraen :D mut Suosittelen kaikille kinroadia meinaa mulla on rullattu 3800km ja perushuollot tehty ajallaan sen käyttöikäkin pitenee :) 2006 v ostettu.
- late-
miulla on xt50gy vuosmallia2008 ja kulkee ihan hyvin ja on iha hyvä mopo ku ei räläää tai riko mut laiska ylämäissä
- harvaaaaaaaaaaaaaa
Oli jo aluksi laiska nelosta ei tarvinnu kuin ala mäes.Nyt katos puristukset totaallisesti.Halpaa ja hyvää ei yleesä myydä samas paketis.
- kinroad 06
Ostin juuri tollasen kinroad gy50 06vm ja on toiminut hintaansa nähden hyvin. Eihän se mikään maailman hienoin mopo ole mutta toimii hyvin ja kun vähän tuunailee niin hieno siitä tulee. Ja kyllä tolla nyt mielummin ajelee kuin jollakin pv:llä.
- o
kinroad on iha hyvä . Itelläni on. Vakiona menee 55 et ei voi kytätkää valittaa. Aluks pytyn kansi oli meni rikki ja vilkut on vaihettu mut kaikki on menny takuuseen.
- älä kuuntele homo debejä
minulla on kinroad, 600km ajettu, ja hyvin kestää.
se on totta ett om ruma
mutta vaiha maski, etulokasuoja,kilventeline ja putki
sit siit tulee kohtalaine.
MUTTA ÄLÄ OSTA MITÄÄ H0M0 barbeja, osta mieluummin cpi tai gilera !- teyery
Vitun tyhmä derbi ja gilera on sama asia. ne tuleekin samalta tehtaalta. ainoa ero niissä on katteet. joten ota asioista selvää ennen kuin tulet tänne pätemään pässi.
- dsfdsffh
Hyvin kuule kinroad kestää! Ja tietenki ne on aika laiskoja vakiona mutta heti ku kurit saa pois nii menee sellaset 70-75kmh (Gps mittariin testattu!) Suosittelen kaikille jotka haluu vähän halvemman laitteen ja varsinki 4t enskan!
- Kiinalainen mopo...
Meillä on perheessä kaksi kiinalaista custommopoa, tosin Regal Raptor, mutta samoja koneita kuitenkin. Toisella mopolla ajettu nyt yli 5000km ja suurin remontti on ollut takapyörän laakerit. Vaihdepoljin irtosi hitsauksestaan n. 4000km:n ajon jälkeen. Ketjut vaihdettiin heti järeämpiin molempiin mopoihin, kun ne alkuperäiset ketjut venyvät. Mopo alkaa kulkemaan vasta 1000km:n jälkeen ilman mitään virityksiä, siihen asti on maltettava ajaa 35-45km nopeuksilla.
Teimme kummallakin mopolla kesän aikana pidemmän reissun n. 1100km matka-ajoa ja ainut remontti koko matkalla oli tuo toisen mopon vaihdepolkimen irtoaminen hitsauksestaan. Pidemmässä matkassa istuimen muotoilu ei ole onnistunut, mutta sitä voi kohentaa tilapäisellä vaahtomuovivirityksellä. Tuolla pidemmällä matkalla meillä oli varusteita matkassa aika paljon, että kuormaakin oli paljon, mutta matkanopeutena pystyimme pitämään n. 55km/h.- Elsuri
mulla on kinroad xt50 gy 2008 ja ihan ok on. menee vakiona päälle 50, kun ottaa rajottimen pois nii yli 60 .
kinroad on halpa derbi. --------Derbeis ei oo kaikis edes sähkököynnistystä että jättäkää ne barbit - ääliö ....
Elsuri kirjoitti:
mulla on kinroad xt50 gy 2008 ja ihan ok on. menee vakiona päälle 50, kun ottaa rajottimen pois nii yli 60 .
kinroad on halpa derbi. --------Derbeis ei oo kaikis edes sähkököynnistystä että jättäkää ne barbitmitä helevettiä väität kinskaa yhtää derbimaiseksi ??? et oo tosissas , hanki derbi ja huomaat eron -_- . ja siitä sähkökäynnistyksestä, se on vitun turhaa, derbi lähtee niin helposti käyntii muutenki, ja derbi kestää sen 12tkm enemmän ajoa ilman suurempia vikoja , -_-
- yxba
Ei ole pojat tainut edes kokeilla Kinroadii. Hyvin pääsee kulkemaan ja paljon halvempi kuin ns. merkkimopot!
Oman Kinroad GY:n viat: Jarruvalo palaa jos polkee mopon käyntiin ja on valot jäänyt päälle (melko monessa kuullut tuollaisesta), oikeanpuolen takakate ei meinaa pysyä paikoillaan, sähköstartti hieman laiskanoloinen.
Käytettynä ostettu ja muuten toiminut aivan moitteettomasti.
Suosittelen niille, jotka eivät halua/joilla ei ole varaa gileroihin, derbeihin, sun muihin. - BÖÖBÖÖBÖb
Ostin kinroadin 2200 ajettuna iha hyvin on pelannut nyt 400 kilsaa alkanu kone rohisemaan ja nykimään osaatteko sanoa mikä olisi vikana?!? renkaat vippaa koko vehje tärisee ja kaasu hirttää.
- älä ikinä osta kinro
JOO Osta ihmees jollet tykkää ajella. ite maksoin kinroad romust 500 viikon jälkee tilasin osii 300e eest, kesti 120 km ja sit piti ostaa uus kone. 2 vuotta omistin kyseisen läjän romurautaa ja 420 km tuli yhteensä ajettuu.. ja jälleen myynti arvo oli 300..... jäin sellaset 1300 tappiol :D
- pettynykinkinomistaj
ei helvetti ikinä kinroad xt:tä -_- ostin kinkun ja voin sanoa , en ole tyytväinen, :S startti ei toimi, käynnistys polkimella kestää puolituntia .. :/ ja, tänään tuli joku ihme vika, 3 vaihe ei toimi, normaalisti menee 1,2 ja kun vaihtaa kolme nopeus alkaa putoaan, ei jaksa vääntää, pitää vaihtaa kakoselta suoraan neloselle ja sen takia ei jaksa kiihtyä kuin 35km/h eilen toimi 3 ja 4 meni sen 46km/h -_- joten ÄLÄ IKINÄ OSTA KINROADIA! OSTA KÄYTETTY EUROOPPALAINEN MOPO, tein tyhmän ostoksen kun ostin 1tkm ajetun kinkun 300e , kaveri osti 500e 11tkm ajetun derbin ja on nyt 15tkm mittarissa ja ei yhtikäs mitään vikaa.. :((((( EI KINKILLE!! (sen voin varmuudella sanoa kinkistä että sillä ei yli 5000km rullaa ilman vikoja :/)
- ehkä skoppena
ainostaan skootterina kinroad windebell voi olla hyvä 4t mul itel on 05 malli ja toiminu hyvi paitsi satella jääny hetkeks kännistelee mut ei oo muute jättäny...
- Kinroad xt50q
Mulla on kinroad Prince / custom. Se on hieno peli vuodelta 2002. Ajettu 4900km.
Se on loistava. Tuntuu mahtavalta cruisailla sillä kun on mukava ajoasento ja kulkee sen 59 km/h. ( mitattu navigaattorilla). Ei ole ollut ollenkaan vikoja hyvin on toiminu tähän asti ja tulee kestämään vielä kauan.- Anonyymi
jep. itselläkin tämä sama malli punaisena ja onhan se nätti. vähän yli 2000km mittarissa
ei ole hyytynyt.
- rikub38
mul on ittellä ollu kinroad olen ollut tyytyväinen ja ei ole hyytynyt mäkeen niin yks tai kaks päälläkään eikä ole ollut vikojakaan tän oman ajetun 4 tonnin aikana
- KinroaditOnAnuksesta
Täyttä paskaa
- Anonyymi
Vakiona aivan surkia..
Pientä viriä nii olisi 70 ja silloin jo kunnollinen mopo. - Anonyymi
Onko kellään tietoa mitkä katteet käy kinroad enduro vm 2002?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737