RyanAir vaihtelee aikatauluja miten sattuu. Itselle kävi niin ettei enää kannattanut lähteä. Lupasivat palauttaa rahat. Rahoja ei ole kuulunut yhteydenotosta huolimatta. Olen kuullut muistakin vastaavista. Pistän kuluttaja-asiamiehelle valituksen, saa nähdä onko sillä vaikutusta.
Lisäksi sinne soittaminen maksaa. Sähköpostilla on turha yrittää. Paska mikä paska. Oli viimeinen kerta kuin käytän tuota lentolomien Lidliä.
RyanAir haisee§
4
1775
Vastaukset
- aurorax
Kertoisitko mitä aikautaulua Ryanair on muuttanut? Ei ainakaan Tampereelta lähteviä... Ryanhan maksaa rahat takaisin jos aikataulu muuttuu yli 3h, ja joskus rahojen palautuminen voi kestää ihan järkisyistä. Luottokorttiyhtiön kautta palautuneet rahathan saat selville viimeistään kun tulee kotiin seuraava lasku (joka näyttää plussaa).
Toki soittaminen maksaa, mutta niin maksaa muidenkin lentoyhtiöiden puhelinpalveluun (ja vielä reilusti enemmän). Itse olen lentänyt eri yhtiöillä useamman kuin kerran, eikä Ryanair niistä ole poikennut. Kun on tarkkana, ei ongelmia tule. Jos haluaa matkalle edullisemmin, on joistakin asioista oltava valmis tinkimään... Jokainen voi siis toimia ihan oman valintansa mukaan! Itse aion kyllä jatkossakin lentää Ryanilla edelleen edullisesti Dubliniin ja muualle Eurooppaan!- aurorax kax
Hyvin on Ryanair toiminut joka kerta, kunhan ottaa itse vastuun, eikä vain odota kuljetusta kuin pässi narussa.
- arau
Rahat vei mut ei ilmoita saako koskaan takaisin.
- Jusbe70
En myöskään lähde moiseen arvosteluun. Aikataulut yleensä johtuu lentoyhtiöstä riippumattomista syistä ja Ryanilla lentäessä olen aina ollut ajallaan. Välillä jopa aikataulua edellä. Johtuu kaiketi heidän matkatavara politiikasta. jos laitat ruumaan tavaraa, niin se maksaa erikseen, joten kaikki pakkaa käsimatkatavaroihin kaiken mahdollisen. Aikaa säästyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2316517Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne633383Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1183004- 1562292
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171822Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1661531- 821454
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291403Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https361339Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091037