Olen 43 v. hoikka ja sporttinen en mikään tätityyppi. Kaikki entiset tuoksuni (Miss Dior, Eternity, Armani She) tuntuvat nyt kevään tullen liian latteilta, raskailta ja tavanomaisilta. Kempparimyyjät ehdottavat aina jotain liian tuhteja ja naisellisia tuoksuja, jotka eivät mielestäni sovi arkikäyttöön. Eli haussa on sopivan tyttömäinen, raikas ja kuitenkin jännittävä tuoksu jokapäiväiseen käyttöön.
Ehdotuksia?
Tuoksunenät! ehdottakaa sopivaa...
10
1868
Vastaukset
- ----------------------------
D&Gn the one
- minävaan65
Kannattaa kokeilla Elizabeth Ardenin 5th Avenue. Siitä tykkää tyttäreni ja äitini eli kolme sukupolvea!! Se on todella raikas ja kevyt, ei ollenkaan raskas. Olen aivan rakastunut tähän tuoksuun. Aina pitää olla varalla yksi pullo!! Suosittelen lämpimasti.
- minä.
itse satuin vahingossa haistamaan cliniguen- in to the bloomia, oli aika hyvä! Todella raikas ja keväinen.
Escadalta tulee myös keväällä aina joku kesätuoksu, tänäkin vuonna aika onnistunut.
Tommy hilfigerin tommy girl on aina hyvä.
Olen tietysti 20 vuotta nuorempi, mutta käy tuoksuttelemassa, et ainakaan menetä mitään! - Tariko
Olen kolmevitonen ja omaan makuuni ovat ainakin Dolce&Gabbanan Light Blue ja Yves Saint Laurentin In love again. Molemmat tuoksut ovat superraikkaita ja sopivat erinomaisesti kevääseen ja kesään! Syksyn ja talven tullen vaihdan hieman makeimpiin :)Molemmat ovat sitruspohjaisia joten jos siitä pitää niin käy ihmeessä tuoksuttelemassa, jospa näistä jompikumpi kolahtaisi!
- -maikki82-
Itse suosin päivätuoksuna JLon Live tuoksua, mikä on suht edukaskin, iltatuoksuna Miss Dior Cherie, kannattaa kokeilla. Itse olen jälkimmäiseen huumaantunut täysin, mutta en viitsi käyttää päivittäin ettei sen hohto katoaisi. Siinähän on mansikkaa, kristalloitua popcornia, ihanan jännä ja persoonallinen tuoksu.
- janina
No heips!Tiätääkö joku mikä noista otsikkojen jutuista olisi paras tuoksu?
- tässä ois
Viestisi perusteella uskon että nämä sopivat sulle: Guccin Envy me ja Kenzon Léau par kenzo.
Käy nuuhkimassa, kannattaa! :) - gaskl
Kylli-tädin uusimmaista: Darlingia. Raikas ja vienon kukkamainen. Kohtuu hintainen myös. Eli tuote oli oikeelta nimeltään Kylie Minogue-Darling.
- lähden tästä tuoksuretkelle...
alskjlkdgf
- Kosmari
Lancomen Hypnose-tuoksu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336654- 356073
- 293364
- 452830
- 342624
- 152318
- 372168
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461872En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767