Ylttääkö 157cm pitkällä ihmisellä jalat hyvin maahan Kymco Agility 50:ssä?
Ku niissähän on korkeella satula?
Tyhmä kysymys, Agilitystä
5
1000
Vastaukset
- erff
ei satula vaa penkki
- Pafe
Kyllä ainakin toiselta puolelta yltää varmasti. Agility ei kuitenkaan ole siitä isoimmasta päästä oleva skootteri.
- Larvake
Pafe kirjoitti:
Kyllä ainakin toiselta puolelta yltää varmasti. Agility ei kuitenkaan ole siitä isoimmasta päästä oleva skootteri.
Mutta korkeampi kuin super fever. mutta luulisin että yltää. mulla yltää hyvin mutta oonkin jotai 177
- niiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Itsellä piikkinen agility ja silleen suht hyvin ylttää maahan jalat molemmin puolin olen 161cm pitkä, liikkeeseen kokeileen vaan.
- Pafe
Oon 186 cm niin eipä oo vielä semmosta härveliä löytyny missä ei yltäis jalat maahan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757