Onko kokemuksia kaupan kuorintageeleistä ja niiden tehosta finniarpiin?? Jos on, niin.. VASTAA!!! :DD
Auttaako kuorinta
6
734
Vastaukset
- ..KIITOS..
..jo etukäteen! :)
- että...
ei ole. ja yleensäkkin kaupan tuotteita ei kannata käyttää akneihoon.
mutta jos sinulla on vain yleensä finnejä eikä akne, niin voithan kokeilla. - vaan
että... kirjoitti:
ei ole. ja yleensäkkin kaupan tuotteita ei kannata käyttää akneihoon.
mutta jos sinulla on vain yleensä finnejä eikä akne, niin voithan kokeilla.Itse olen käyttänyt kuorinta-ainetta, joka sisältää a-vitamiinia. En tiedä, onko siitä apua oikeasti, mutta kyllähän iho tuntuu sileämmältä tietenkin sen jälkeen. Muutaman kerran viikossa kuorin, mielellään kuorisin ihan joka ilta, mutta mahtaako olla hyväksi? Aknea ei enää ole, mutta pieniä "reikiä" posket täynnä, ei siis sinänsä mitään syviä kuoppia. Kokeilemalla huomaat eron, jos huomaat.
- 21345
Tuskinpa niillä mitään arpia silottavaa vaikutusta on. Itse oon käyny kalliissa ihonkuorinnassa, jonka tuloksena edelleenkin on punoittava iho, kuorintakohdat näkyy naamalla, eli siis siitäkin oli enemmän haittaa, kuin hyötyä, en suosittele kenellekkään. Mahtaako arpiin olla mitään kunnon hoitokeinoa?
- possssse
ei mitään hajua....
- ssdsds
Ei auta arpiin. Jos haluat oikeasti tuloksia niin menet laserhoitoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820