Yhden yön reissu olisi suunnitteilla, mutta on vaikea löytää lähteltä varsinais-suomea reittiä jossa ei patoja ja majoistusmahdollisuuden kera, teltta, laavu tai mökki kävisi.
Onko sulla vinkkejä?
ps. Liesjärven kansallispuistoa oon tässä harkinnu...
Melomaan ,minne?
tahtoo melomaan!
1
890
Vastaukset
- MaRRiiiii
Suosittelen lämpimästi Kiskonjoen kanoottireittiä. Itse olen ollut siellä kolmena kesänä melomassa ja reitti on oikein kaunis ja leppoisa. Reitin varrella on joitakin kanootin kanto-osuuksia, mutta yhden yön reissulla voit luultavasti onnistua välttämään ne, jos valitset lähtöpaikkasi oikein (suosittelen Sipilän uimarantaa). Kiskosta saa vuokrattua kanootteja uskomattoman halvalla!! ja paikanpäällä asuu ystävällinen taksikuski, joka on meitä aina kuskaillut. Itse olemme yöpyneet aina teltoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336654- 356073
- 293364
- 452830
- 342624
- 152318
- 372168
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461872En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767