suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen olivat mäkihyppy tornissa, jokaisen piti heittää alas jotakin. Norjalainen heitti villapaidan ja sanoi: "näitä meillä riittää" ruotsalainen heitti alas kruunan ja sanoi: "näitä mulla on ihan tarpeeks" suomalainen heitti alas ruotsalaisen ja sanoi: "näitä meillä on liikaa"
mäkihyppytornissa
hmmm
2
1279
Vastaukset
- Kasper Malento
miten se ruotsalainen sai kruunan irti klaavasta?
- Minä!
Et sä tajuu, tietenkin se repi sen (klaavan kruunasta) irti ja, koska oli niin tyhmä, heitti alas klaavan.
Vitsin kirjoittaja ei tietenkään tunnustanut asiaa, koska oli itse ruotsalainen, joka makasi sairaalassa ilman muuta tekemistä kuin kirjoittaa nettiin vitsejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727